Spennende lapp

Kamillete

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Septemberlykke 2021
Har vært på ul i dag og ble målt til 12+6.Alt var bra:Heartred Det er rart hvordan jeg fikk se alt av indre organer som var i orden. Fikk se fire hjertekammer. Visste ikke at de kunne se så detaljert men verdens beste følelse at alt er i orden. Nese og nakke viste ingen tegn til kromosomfeil :Heartred

Hun kunne også se hva slags kjønn det var. Jordmor sa hun var sikker. Siden jeg og mannen vil vite det samtidig og han ikke fikk seg fri fra jobb for å være med i dag, så skrev hu en lapp der det står hva vi skal få:angelic: Så jeg vet ikke selv, men vi skal se på den sammen i kveld. Svaret ligger i veska mi og jeg er så nysgjerrig :hilarious:

Er det mange som vet kjønn enda? :happy:

Ååååh så spennende! Imponerende at du klarer å ikke lurkikke :D

Tror aldri
Har vært på ul i dag og ble målt til 12+6.Alt var bra:Heartred Det er rart hvordan jeg fikk se alt av indre organer som var i orden. Fikk se fire hjertekammer. Visste ikke at de kunne se så detaljert men verdens beste følelse at alt er i orden. Nese og nakke viste ingen tegn til kromosomfeil :Heartred

Hun kunne også se hva slags kjønn det var. Jordmor sa hun var sikker. Siden jeg og mannen vil vite det samtidig og han ikke fikk seg fri fra jobb for å være med i dag, så skrev hu en lapp der det står hva vi skal få:angelic: Så jeg vet ikke selv, men vi skal se på den sammen i kveld. Svaret ligger i veska mi og jeg er så nysgjerrig :hilarious:

Er det mange som vet kjønn enda? :happy:
Tror aldri jeg hadde klart å vente..

Så spennende! Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som får vite kjønn allerede [emoji5]

Jeg fikk vite kjønn i helgen vi får mest sannsynlig jente.❤️ Jeg var 13+1! Gleder meg til å høre hva som står på lappen din!

Åå så spennende! Og imponerende at du klarer å vente, tror ikke jeg hadde greid det[emoji28][emoji1319]

Det virker som en evighet å vente til desember med å få vite kjønn når jeg hører om dere som har fått vite det allerede. :hilarious: Men jeg har allerede hatt 3 tul, så nå får det holde frem til oul :happy::hilarious:

Åh da er det håp på å kanskje få vite kjønn når jeg skal på ul neste uke:D
Så spennende da:)

Så spennende :D

Det ser ut som at vi skal bli foreldre til en liten gutt :love017 Har ikke hatt noe veldig følelse på hva det kunne være som gjemte seg i magen. Nå føles alt veldig ekte og jeg er så lykkelig :Heartred Baby ser ut til å være frisk og fin og vi vet at vi mest sannsynlig skal få en sønn:Heartred

Jeg fikk vite kjønn i helgen vi får mest sannsynlig jente.❤️ Jeg var 13+1! Gleder meg til å høre hva som står på lappen din!
Herlig med ei lita jente :Heartred Det var så bra at opplevelsen din i helgen endte så godt :happy::Heartred

Det ser ut som at vi skal bli foreldre til en liten gutt :love017 Har ikke hatt noe veldig følelse på hva det kunne være som gjemte seg i magen. Nå føles alt veldig ekte og jeg er så lykkelig :Heartred Baby ser ut til å være frisk og fin og vi vet at vi mest sannsynlig skal få en sønn:Heartred

Gratulerer med liten gutt i magen[emoji170] Jeg skjønner at jeg skulle ventet en uke med TUL, slik at jeg kanskje hadde fått vite kjønn [emoji5] «Bare» 6 uker til OUL [emoji12]

Gratulerer med en liten gutt på vei ❤️

Gratulerer med liten gutt i magen[emoji170] Jeg skjønner at jeg skulle ventet en uke med TUL, slik at jeg kanskje hadde fått vite kjønn [emoji5] «Bare» 6 uker til OUL [emoji12]
Tusen takk :happy::Heartred Skjønner hva du mener! ikke bare det at man er nysgjerrig på kjønn, jeg tror også det å se baby er litt avhengighetsskapende, for jeg var på UL for noen timer siden og syns det er alt for lenge til OUL som er om litt over fem uker :hilarious:

Gratulerer med en liten gutt i magen :Heartblue

Pleier å være gutt når de er så sikre tidlig ;)

Gu for en spennende dag! Flink du har vært som ikke sniktitta på lappen[emoji1] gratulerer så masse med gutt i magen [emoji173]️[emoji7]

Back
Topp