Spennende kveld!!!

Bellie

Glad i forumet
Sitter her å biter negler, har akkurat sendt søsteren min på føden og jeg er barnevakt for hennes to søte små[:D]
Det gikk plutselig opp for meg hva jeg har i vente, de ble liksom så virkelig!!!
Gleder meg!! [:D] Men kanskje ikke til riene da, det så ikke mye behagelig ut!
Blir nok ikke spesielt mye søvn her i gården i natt i alle fall[:)][:)][:)]
Gud, så spent jeg er!![:)][:)]

Å så spennende! Får oppdatere oss da[:D] Og ikkje vits å grue seg til riene, det må vi igjennom uansett, når riene er kommet er ventetiden nesten over!

ORIGINAL: rosarose

Å så spennende! Får oppdatere oss da[:D] Og ikkje vits å grue seg til riene, det må vi igjennom uansett, når riene er kommet er ventetiden nesten over!

Ja, jeg oppdaterer selvsagt! [:D]
Og nei, det er vel ingen vits i å grue seg, får sikkert et helt annet syn på det når vi er oppe i det selv![:)][:)][:)][:)]

Ja det høres spennende ut! Da blir det jo NESTEN som å få en baby selv jo[:)] Gleder meg for søs har akkurat sluttet med P-ringen så kanskje hun blir gravid snart hun også...[:D] Ja det blir straks litt mer virkelig når man kommer inn i en situasjon der det er føding på gang[:)]
På fredag kom venninna mi på døra og hun gikk rundt med rier i nabolaget her..hehe[:)]

Nå kan vi bare begynne å glede oss[:)] Spennende med oppdatering ja[:D]

ORIGINAL: Gull nummer 3

Ja det høres spennende ut! Da blir det jo NESTEN som å få en baby selv jo[:)] Gleder meg for søs har akkurat sluttet med P-ringen så kanskje hun blir gravid snart hun også...[:D] Ja det blir straks litt mer virkelig når man kommer inn i en situasjon der det er føding på gang[:)]
På fredag kom venninna mi på døra og hun gikk rundt med rier i nabolaget her..hehe[:)]

Nå kan vi bare begynne å glede oss[:)] Spennende med oppdatering ja[:D]

Ja, det er bare å glede seg! :)
Gleder meg tilå holde lille nurket til søs!! Uvirkelig å tenke på at neste gang er det min tur!![:D][:D][:D] Herlig!
Krysser fingrene for søstera di jeg da, fantastisk med mange tantebarn! Dette blir mitt åttende!

Søs har forresten 7 cm åpning no da, så det går fooort!!! [:D]

Oj 8 tantebarn!!! Jeg har to men de er på mannen min sin side så jeg er jo ikke blodstante da[:)]
Og 7 cm, da kan det jo hende det skjer om ikke så veldig lenge da! Er hun flergangsfødende??

hehe, ja, jeg har produktive søsken!![:)]
hun har to prinser fra før, og jeg fikk akkurat melding omat ei etterlengtet prinsesse er født!! to timer etter de kjørte hjemmefra!1 Det gikk jammen for!![:)][:)]
Åh, tårene bare triller her nå!!:) koselig!!:)

Gratulerer tante!!! Gratulerer til mor, far og storebrødre, og velkommen til verden til den lille prinsessa!!! [:)]

Åååå gratulere med et helt nytt tantebarn, lita prinssese [:)]
Tenk hvor beskyttet hun kommer til å bli da, to stolte storebrødre [:D]

Gratulerer med tante barnet[:D] Det gikk utrolig fort![:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

[:)][:)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

ORIGINAL: 1ny1påvei

Åååå gratulere med et helt nytt tantebarn, lita prinssese [:)]
Tenk hvor beskyttet hun kommer til å bli da, to stolte storebrødre [:D]

Signer

Jekk himla fort detta[;)]  Gratulerer så mye.
Håpe det går så fort med meg(ønske tenkning). hehe[;)]

Ja det gikk unna!! Håper jeg også får en fin 3. fødsel!!
Gratulerer så masse igjen som tante[:)] Gøy at du delte det med oss her inne da[:D] Tenk når det er vi som skal til pers!!! Da blir det spennende her inne da[:D]

Takk alle sammen [:)]
Hun er så nydelig!!
Jeg gleder meg sånn til det blir min tur!!

Var nok drømmefødsel ja! Og formen til søs var jo strålende! Så helt "smashing" ut når vi kom å besøkte henne, et halvt døgn etter fødsel! [:D] Håper det ligger i slekta! [:)][:)]

Back
Topp