Evette
Gift med forumet
Blir så flau! Vi har lang oppkjørsel til huset vårt. Såpass lang at med så mye snø vi har fått dem siste dagene, har vi gitt opp tanken på å måke.. Noe som har gått helt fint. Vi har bare kjørt med bilene frem å tilbake i samme spor uten problem. Men i går var samboer uheldig. Bilen sklei utfor spora å sto bom fast. Prøvde å dra den frem med andre bilen noe som resulterer i to biler som står bom fast
Etter uendelig tlf og meldinger får vi forsikringselskapet til å sende bilhjelp. Flaut! Men plutselig står naboen på døra med traktor å tau for å hjelpe.
Han drar opp begge bilene OG måker oppkjørselen vår uten å be om så mye som en krone for arbeidet.
Jeg skal få samboer til å ringe senere å takke for hjelpen. Hormonelle meg gråter bare ved tanken
Etter uendelig tlf og meldinger får vi forsikringselskapet til å sende bilhjelp. Flaut! Men plutselig står naboen på døra med traktor å tau for å hjelpe.
Han drar opp begge bilene OG måker oppkjørselen vår uten å be om så mye som en krone for arbeidet.
Jeg skal få samboer til å ringe senere å takke for hjelpen. Hormonelle meg gråter bare ved tanken