spennende dager i møte

LilleSpire13

Glad i forumet
Hei alle sammen! 
jeg å min samboer forsøker oss på å bli gravide igjen, er noen dager til jeg kan teste ennå, hadde EL ca. 27 juni så blir utrolig spennende. jeg hadde første mensdag den 13.06, noen som vet når jeg kan begynne å teste? 

håper så inderlig å havne her hos dere :) 

kan vel kanskje nevne at vi har en sønn på snart 11 mnd :)
 
Hei :) Jeg er i samme situasjon som deg! Hadde første mensdag den 06.06 så lurer på når jeg kan teste :)

Har en gutt på 10 måneder :)

ønsker deg lykke til og håper det klaffer :D
 
hvis du hadde første mensdag den 06, så tror jeg du kan ta en test :) 
å tusen takk, og lykke til :D 
 
tok en test og fikk en ønskestrek.. altså jeg har ikke peilig! Den er så lys rosa at man er nødt til å studere for å se den... Er det sånn det alltid er på billigtestene kanskje? ;) hehe
 
Ta en ny test i morra tidlig du, så kanskje du får det svaret du vil. ;)
 
hei!
Ser ut til at vi to har ganske lik syklus ;)
Hadde første dag med mens sist 13.06 og EL 27.06.Brenner etter å kunne svi av en test, men etter som jeg har lest meg til så ser jeg at det ikke er vits å teste før man nærmer seg IKM. Vi er vel på 4 dpo nå etter hva jeg forstår, må vel vente minst en uke før vi kan forvente at en test kan begynne å lyse 'positiv' mot oss?

Men er vel tidlig rundt 11 dpo også? Helst bør man vel klare vente til IKM dato, noe jeg ikke klarer :P Tiden bare snegler seg avgårde.... Og jeg er godt i gang med å kjenne på kroppen etter symptomer - som jeg i og for seg kjenner allerede...

Ønsker deg masse lykke til! Vi går en spennende tid i møte og sansynligvis kan vi framover være så heldige å få lov til å henge her inne på marsforumet med hver vår marsboer i magen <3
 
ja det er så irriterende å pine å gå å vente :P hehe! jeg tror ikke vi kan regne med noe positiv test før i allefall om en ukes tid, kanskje lenger også! Men den som venter på noe godt.... 

håper i allefall vi er like heldige begge to <3 ønsker så inderlig å kunne skrive at jeg blir her inne i 9mnd :D lykke til du også, gleder meg til å høre fra deg :) 
 
Jeg fikk positiv test i dag :D Håper dere alle følger etter meg altså :) Hadde første mensdag 06.og i dag viste det seg på billigtest så om en uke kan sikkert dere også teste :):)
lykke til!
 
Gratulerer så masse Bibi! :) Herlig med positiv test!
Håper vi kommer etter om en uke/halvannen <3 Hadde vært koselig med en marsboer ;)
 
Back
Topp