Årh, da ligger jeg lys våken i sengen etter at samboer har dratt på jobb, får absolutt ikke sove :/ ligger å tenker på alt dagen skal bringe, både av godt og vondt...
I dag er tiden endelig kommet for ordinær ul:D planen bar i utgangspunktet at sambo skulle være med, men på grunn av permiteringer på jobben hans kan det se ut som at mamma må bære med i stede... Veldig kjipt syns jeg, vaggende to hadde såå lyst til at han skulle være med :/ meen, for at han skal få være litt inkludert; jeg skal ikke få vite kjønnet før jeg møter han senere, så får vi iallfall den opplevelsen sammen:)
Videre er det ned på NAV og fikse litt ting før det bærer av gårde på jobb på kvelden:p mye som skal skje på en dag gitt :) krysser fingrene for at sambo får være med på ul, og at alt er bra med lille baby<3>3>
Da var ultralyden gjennomført :) sambo fikk inne være med, utrolig kjipt men sånn er livet:p meg og mamma fikk se en urolig og aktiv krabat, som absolutt ikke ville vise om det er gutt eller jente:p håper jeg kan få en ny ultralyd sånn at vi kan få se det:) var ikke snakk om at lille baby ville spre beina:p vi ble satt tilbake en uke, så har nå termin 16.mai, på mamma sin bursdag (gjett om ho var fornøyd) :p