Spennende dag. *oppdatert*

Mailykke2

Forelsket i forumet
Årh, da ligger jeg lys våken i sengen etter at samboer har dratt på jobb, får absolutt ikke sove :/ ligger å tenker på alt dagen skal bringe, både av godt og vondt... I dag er tiden endelig kommet for ordinær ul:D planen bar i utgangspunktet at sambo skulle være med, men på grunn av permiteringer på jobben hans kan det se ut som at mamma må bære med i stede... Veldig kjipt syns jeg, vaggende to hadde såå lyst til at han skulle være med :/ meen, for at han skal få være litt inkludert; jeg skal ikke få vite kjønnet før jeg møter han senere, så får vi iallfall den opplevelsen sammen:) Videre er det ned på NAV og fikse litt ting før det bærer av gårde på jobb på kvelden:p mye som skal skje på en dag gitt :) krysser fingrene for at sambo får være med på ul, og at alt er bra med lille baby<3> Da var ultralyden gjennomført :) sambo fikk inne være med, utrolig kjipt men sånn er livet:p meg og mamma fikk se en urolig og aktiv krabat, som absolutt ikke ville vise om det er gutt eller jente:p håper jeg kan få en ny ultralyd sånn at vi kan få se det:) var ikke snakk om at lille baby ville spre beina:p vi ble satt tilbake en uke, så har nå termin 16.mai, på mamma sin bursdag (gjett om ho var fornøyd) :p

masse lykke til på ul i dag å hååååper samboeren din får være med !! og at alt er bra med lille bebisen 

Håper det ordner seg og at du får med samboeren på ultralyd! Uansett lykke til :)

Masse lykke til i dag! :-D

grattis med en frisk baby 

Gratulerer så mye med en vel overstått ul!!! :) Kjipt med samboeren din, men sikkert gøy for mammaen din :)

Å det var dumt han ikke fikk bli med. Men mammaer er jo et godt alternativ, når det ikke er noe annet alternativ ;)
Dumt du ikke fikk sett skjønn, men hvertfall godt det virket som alt stod bra til :)

Ida82 skrev:
Å det var dumt han ikke fikk bli med. Men mammaer er jo et godt alternativ, når det ikke er noe annet alternativ ;)
Dumt du ikke fikk sett skjønn, men hvertfall godt det virket som alt stod bra til :)

*sign*

Ja, veldig godt å se at alt så bra ut :) Det var en stolt og sjenert baby :P arvet etter pappaen :P Veldig kjipt ikke han fikk være med, så må prøve å se om det er en plass hvor det ikke koster det hvite ut av øynene for å ta en til :) Han får være med da, og forhåpentligvis vil apekatten vise kjønnet sitt :P

Back
Topp