Spennende dag imorgen!

marlene87

Gift med forumet
Trodde jeg kanskje skulle gå gjennom en SA i forrige uke pga litt spotting, men det stoppet opp. Tatt hcg prøver; første på 9100 og fire dager etter på 14000... Legen mente det så bra ut.
Imorgen er det ul og jeg kjenner at jeg gruer meg! Redd det ikke er som det skal.
Sist jeg var gravid så var jeg sengeliggende og gikk ned i vekt de første mnd pga oppkast. Nå har jeg kun ømme pupper og litt trøtthet.

Får håpe jeg får sove inatt:-)

-----------------------------------------------------

Oppdatering fra ul:

Alt så normalt ut og vi fikk høre hjerteaktivitet:) Satt tilbake noen dager, men gyn sa at vi ikke skulle bry oss med det, siden det vokser i rykk og napp i begynnelsen. Ny ul i slutten av mnd:) Veldig godt å få oppfølging hvertfall:)
Blir både her og på september. Fødte før tiden sist...

Lykke til i morgen. Det går nok helt sikkert bra. Jeg var på ul på mandag og Grieg meg veldig. Men det gikk fint og alt var bra :) tror det er normale følelser du sitter med :) gleder meg til oppdatering i morgen :)

Krysser fingrene for at alt er bra på ul i morgen :)
Og oppdater oss gjerne etter ul!
Jeg skal på ul på tirsdag, og hadde stor blødning forrige uke, men med stigende hcg håper jeg at det går rette veien for meg også. Første hcg var på 9828, og to dager etter var den på 11464 :)

Lykke til i morgen :)

Lykke til i morgen :)

Back
Topp