Spennende dag i morgen!! :D -OPPDATERT-

silsol

Elsker forumet
Jeg og sambo skal i banke å høre om LÅN!!!
Vi har fått tilbud av besteforeldrene hans og kjøpe huset deres for 1,4 Mil! Noe som da er KJEMPE billig her i Ålesund.
Det er ett 3 etg. hus med stor hage og masse uteplass. Ligger kjempe flott til med ei nyyydelig utsikt, veldig sentralt i forhold til butikker, kinoer, shopping, bowling, skole, baarnehage, sykehus osv.. Ulempene med huset er jo att det er over 100år gammelt og er dermed en del ting å gjøre på det. Det er også ett veldig kaldt hus.. Men jeg velger å tro att om vi får lånet, og vi kjøper huset så kommer vi nok IKKE til å angre .
Herregud jeg er spent![8|]

Etter bankbesøket går det rett på helsestasjonen med Thea så de får stikke henne :(
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi fikk låååån!!!! :D :D :D Kunne få så mye som 1,9 mill.. Men velger å ta opp akkuratt til kjøpet av huset og kanskje litt mer til opppussing osv [:)][:D][:)] Måtte betale 10% egenandel eller få kausjonist på 140 000, men det ordner seg ;) ;) HÆRLIG DAG! Er da ikke 100% i boks enda da, så vi tørr ikke være 100%, men så godt som.

Fikk også igjen nesten 40.000 på skatten så her i huset er vi i lykkrus!!!![:)] Bortsett fra lille thea som tok sprøyte i begge lårene sine og har litt vondt :(

Så spennende! Lykke til! [:)]

oi så spennende[:)]1,4 er jo kjempebillig,og selv om d er et gammelt hus som du sa,så trenger man ikke å ta alt m en gang,man tar litt av gangen.....og så får man tenne i peisen (hvis dere har d) vi skal også kjøpe oss leilighet (vi leier i hus,kaldt på vinter og veeeeldig varmt på sommeren ) vi har fått 1,6 inkludert kapitalen som vi har.du får ha masse lykke til med kjøp av hus,for jeg vet akkurat hvordan du har d.......[:D]klem fra Oslojente

Masse lykke til [:D]

Er spent på om vi får lånet eller ikke egentlig..

Sambo tjener godt, og jeg sann OK. Men vi har begge litt lån fra før av [&:]
Vi har ikke kausjonist eller så mye i egenandel. Så det spørst.. Men, Håper virkelig det går ! Av hele mitt hjerte!!!

Dere får kryssefingrene for oss [:)][:D][;)][:)]

ORIGINAL: tullingen

Så spennande
d va jo ein kjempe pris selv om dåkke kansje må fiksa opp litt etterhvært [:D]

Lykke t me stikkingå på Thea. D går nåk kjempe fint [:D]

ps: du trenge ny signatur snart [;)] me bilde av sjønningen din å babyen [:D]

Det trenger jeg så virkelig tullingen!! :D
Tenkte kanskje å spørre om du ville ordne når du har tid ? :D :D :D

Lykke til, det går nok bra det om huset er verdt mer enn dere tar i lån er det sikkerhet i huset også og det hjelper veldig[;)]

Tuddeeeeliduuu [:)]

Gratulerer med lån :D   1,4 mill var ikke mye for et hus nei, heldige dere :) :)  og så 40 000 igjen på skatten er heller ikke til å forrakte.. hehe :) gratulerer så myyyyyyyye

ORIGINAL: a tina

Gratulerer med lån :D   1,4 mill var ikke mye for et hus nei, heldige dere :) :)  og så 40 000 igjen på skatten er heller ikke til å forrakte.. hehe :) gratulerer så myyyyyyyye

Er ikke 100% i boks enda ;) Men, velger å si takk fordi det NESTEN er i boks [;)]
Neis, den selvangivelsen var DØDSDEILIG å se [;)]

Tuuuuuusen takk [:D][:)]

Back
Topp