Spennende bok!

vestlandsjento

Gift med forumet
Sitter å leser i "Et barn blir til", ei bok som forklarer befruktninga og svangerskapet detaljert med fantastiske bilder! Er utrulig spennande å lesa.

Merker eg får skikkelig sommerfuglar i magen når eg tenke på at det er ein liten mulighet for at dette skjer i kroppen min akkurat no[:)] Rart å tenke på.. Merker ingenting enda, men kommer nok til å kjenna godt etter om eit par dager når eit evt. befrukta egg kanskje fester seg. Begynner å få skikkelig forhåpningar no, men prøver samtidig å instilla meg på at det kanskje ikkje fungerer.

Men vil være optimist[:D][:D]

Det er flott at du er en optismist, jeg tror det er en fordel jeg, greit man faller ned dersom det ikke funker, men dersom man greier den berg og dalbanen så tror jeg det er en fordel for å holde motet oppe og prøve igjen og igjen, lenge leve optimisten[:D]

Selv så er jeg nok litt der, jeg har også noen bøker som jeg kjøpte sist høstes når jeg var gravid en kort periode; Min svagerskaps dagbok ligger klar for neste graviditet, heldigvis så førte jeg ikke noe i den, jeg kommer nok til å kladde denne gangen også dersom jeg skuklle bli gravid, så fører jeg det inn når jeg føler meg trygg på at dette funker. Ellers så har jeg bøkene: Den nye bokem om svangerskap og fødsel, Din baby - forstå og stimulere barnet dit (0-15 mnd) og boken de første 7 årene.
Har nok ikke lest så mye i dem enda, har lest mest i fertilitetsbøker .

Men har tenkt litt på å starte på Den nye boken om svangerskap og fødsel, det er jo dette som skjer først eventuelt.

Men da for vi bare les og kose oss og forberede oss til graviditeten da, satser på at vi begge for en positiv test om ikke så alt for lenge, lykke til med testingen neste uke[8D]

Mange bøker du har lest! Så du har begynnt å lesa om barnet etter fødselen alt[:)] Er sikkert kjempe kjekt å lesa, men har foreløpig nok med svangerskapet[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Mange bøker du har lest! Så du har begynnt å lesa om barnet etter fødselen alt[:)] Er sikkert kjempe kjekt å lesa, men har foreløpig nok med svangerskapet[;)]

Jeg har faktisk ikke det, kjøpte de bøkene når jeg var gravid i høstes men mistet, så det ble til at de ble liggendes der. Men tenkte jeg skulle starte med den om graviditet først.

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Jeg har faktisk ikke det, kjøpte de bøkene når jeg var gravid i høstes men mistet, så det ble til at de ble liggendes der. Men tenkte jeg skulle starte med den om graviditet først.

Då har du i alle fall alt klart[;)]

Back
Topp