Spennende altså...! <3

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Har vært på ul idag på en privatklinikk her i byen hos en jordmor med mange års erfaring, jobbet på føden når jeg kom til faktisk :happy:
Full gjennomgang av baby og alt var i skjønneste orden, fikk se h*n i 3D også...helt utrolig å se den lille kroppen strekke og bevege på seg :D:love7 Sambo satt å gråt en skvett, og det var han ikke alene om for å si det sånn :hilarious::Heartred
Etter mye kikking så ser det ut som vi får ei lita jente :Heartpink Ingen tegn til snopp, men to hvite streker :love2
Men som jordmor sa så vet vi enda mer sikkert om noen uker ;);)
Er så lykkelig over at "hun" er frisk og har det bra...:Heartbigred
Fikk med minnepenn med video og bilder, så dere kan jo tenke dere hva jeg har sittet å sett på i hele kveld :hilarious::D:love7:knegg:

Awwww det er en fantastisk følelse! Selv så vi en snopp i går, så vi gleder oss til å få en liten gutt<3

Å så fantastisk å få "hilse" på:)

Så spennende med en liten jente
:)
Jeg var på ultralyd i går privat i uke 15 og han kunne ikke se kjønnet :) hvor mange uker er du på vei?

Så spennende med en liten jente
:)
Jeg var på ultralyd i går privat i uke 15 og han kunne ikke se kjønnet :) hvor mange uker er du på vei?

12 uker igår :happy:
Så kjønnet i uke 15 med eldstemann og 12/13 med minste (som nå blir mellomste) :happy: Stemte begge gangene :happy:

Back
Topp