spendt og nervøs...

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
da va d endelig min tur til å sette inn egg og vente i spenning... kan lissom ikke tro at d skal gå denne gangen heller... Jeg har hatt to sa på to år.. har blitt gravid begge gangene på egenhånd... men hver gang har drømmen blitt knust etter 6 uker... forferdelig...
ikke "feiler" vi noe heller.. men som sagt, nå har di satt inn et egg av Ypperste kvalitet :blob9 som di sa på haukland, så nå er det bare å krysse alt som krysses kan?! prøver å bremse meg selv, slik at jeg ikke har får høye forhåpninger, i håp om at en eventuel nedtur ikke blir for tøff!

Hold på troen om at det går! Topp kvalitet med progesteronstøtte (og evnt blodfortynnende) kan jo gi deg et perfekt utgangspunkt! Fingre krysses :-)

Har du forsøkt akupunktur eller blodfortynnende i perioden etter innsett? Har selv brukt hyppig akupunktur men har ikke blitt gravid i utgangspunktet, men vet at mange som har slitt med SA lykkes vha akupunktur og blodfortynnende. Det hjelper blodgjennomstrømmingen i livmor!! Vet også at de ved klinikker i USA anbefaler mor å ligge i nesten to uker etter innsett...
Masse lykke til!!! :-)

takk :) ja, har vurdert akupk, men no ville di prøve dette egget først, siden det var så perfekt og siden de andre gikk dukken... tar en sånn gel, progestreon, :rolleyes: to ampuller hver morgen og skulle fortsette med di ved en eventuel positiv test... men er jo ikke noe annet enn å håpe og krysse... baby vil vi ha :) :dance018

Back
Topp