Spendt :O

siwro

Gift med forumet
Dah er vi i gang egentlig snart.
fikk papirer i dag, og skal ringe inn neste mnd mens xsmile3
Står at jeg skal ha kortstimulering. det tror jeg ikke jeg har hatt før å ikke vet jeg hva det vil si, men ska allefall ha menopur 225 ie, så skal jeg ha orgalutran, husker ikke engang hva det var. såå lenge siden jeg har vært i systemet :nailbiting: skremmende...

så tror jeg bør komme meg på tredemølla å trimme å spise veeeeldig sundt nå fremover. burde komme ned noen kg :p skulle hatt meg en personelig trener. :p:shifty:;):dance018

Så spennende, siwro! Godt å komme i gang igjen nå tenker jeg, selv om det er mange følelser involvert. Ved kort regime skal du ikke bruke nesesprayen før stimuleringsfasen, kroppen skal altså ikke nedreguleres før oppstart. Det er et mye mer kortvarig løp og går sånn sett kjappere. Det er en del som reagerer bedre på kort regime (får for eksempel bedre kvalitet på eggene som tas ut), så det er absolutt bra å prøve dette for deg nå ettersom du tross alt har gjennomgått behandling tidligere. Håper det klaffer for dere og at du kommer i gang med treningen ettersom du ønsker det selv! :)

Så spennende, siwro! Godt å komme i gang igjen nå tenker jeg, selv om det er mange følelser involvert. Ved kort regime skal du ikke bruke nesesprayen før stimuleringsfasen, kroppen skal altså ikke nedreguleres før oppstart. Det er et mye mer kortvarig løp og går sånn sett kjappere. Det er en del som reagerer bedre på kort regime (får for eksempel bedre kvalitet på eggene som tas ut), så det er absolutt bra å prøve dette for deg nå ettersom du tross alt har gjennomgått behandling tidligere. Håper det klaffer for dere og at du kommer i gang med treningen ettersom du ønsker det selv! :)

aaah stemmer jo det, var jo nesespray man og brukte :p hehe.
ja det er det, vanskelig at dette er det siste forsøket, og tungt at di andre forsøkene, føler man man kasta bort. skulle bytta sykhus etter første gang egentlig. men men, er lett å være etterpåklok :p
ja skulle gjærne hatt 6 kg i minus nå før oppstart.
så fikk mens nå men skal ikke ringe inn før neste mnds mens. så jeg kan kutte ut sukkret nå og komme meg på mølla, så må jeg vel klare litt. Er litt umotig, men må vel bare ta meg i nakken og komme i gang, da jeg vet det kan gi meg større sjangs.

Der var du igjen ja. Masse lykke til! Håpar det er din tur å lykkast denne gongen! Gjekk bra med meg til slutt som du er på signaturen min:) Er no mamma til ein liten pode på heile 14 mnd:)

Veldig bra at du skal igang igjen. Vi er igang med vårt siste forsøk nå, og det føles litt rart. Men samtidig godt å vite at jeg ikke skal igjennom dette en gang til. 8 ferskforsøk med langregime tar på.. Masse lykke til!

Back
Topp