SPELLEMANN 2005

~Kathrine~

Forumet er livet
Skal dere se på det i kveld?

Har dere noe favoritter?

Jeg liker Maria Mena, Kurt Nilsen og Madrugada.
Fordar ikke ho der SIMONE [:'(]

Ha en fin Lørdags kveld med eller uten en spellemann [8D]

Kathrine

Jeg gjorde heller ikke det, men etter å ha hørt reklamen for cd hennes har den grodd på meg [:D]
For det er vell sangene man skal bedømme....HAHAHAHAHA!

Enig om det er et dårlig TV tilbud på lørdagene [:@]
Ganske ok på fredagene...når det ikke kun er fotball eller handball da [:)]

Jeg skal og se på! Liker også Maria Mena (i alle fall musikken hennes....) Ellers har jeg ikke helt fått med meg hvem som er nominert og hvem som skal underholde. Moro med prisutdelinger uansett.

Elsker madrugada ja[:D]

Kurt Nilsen er å blir min favoritt!!!![:D]

ORIGINAL: ~Kathrine~

Fordar ikke ho der SIMONE

Kunne ikke vert mer enig. Kjenner a ikke så jeg føler meg litt overflatisk men hun har en sånn selvgod måte å være på...blir flau av å være sunnmøring når jeg ser sånne folk representere oss!

ORIGINAL: edvine

Kurt Nilsen er å blir min favoritt!!!![:D]

signerer den[:D]

ja han bare noe helt for seg selv,
Idol blir aldri det samme igjen!

INGEN kan måle seg med han!!!!!

ORIGINAL: ~Kathrine~

ja han bare noe helt for seg selv,
Idol blir aldri det samme igjen!

INGEN kan måle seg med han!!!!!

Enig der ja! Ser nå bare så jævlig dårlig di to andre har gjort det.
Får si uttrykket alle gammlinger bruke, "det blir som å hoppe etter Wirkola"[:D]

Ja ikke sant...

Han der Kjartan e det ikke vits å nevne...
men hadde i starten litt trua på ho Jorunn,
men nu syns jeg bare hun er totalt slitsom og over aktiv [8D]

Gi ho Ritalin [:D]

Ja jeg og fikk litt trua på jorun helt i begynnelsen, men så etterhvert syns jeg det begynte å gå hu "litt i flettan" Og det liker jeg ikke, er mer for dem som er seg selv og ikke tar seg selv så høytidlig[:D] Akurat som Kurt[:D]

Forresten hu Celly Clarckson eller hva hu het igjen .....har jo blitt helt KOKKO da, har jo nekta alle å ikke synge hennes sanger i idol!! [:'(]

Syns det var jævlig kvalmt jeg da, høres ut som hu er den divaen som har holdt på i mange herrens år!!

Må også legge til at det var så digg at Kurt slo hu i World Idol[:D][:D][:D] Også det uttrykket da gitt..hehe[:D]

Det visste jeg ikke....HALLO!!!

Er det muuuuulig.... Jæk [:@]

å se på det ja.. litt kos og ha det med seg. Krysse fingrene for KURT

jeg kan ikke fordra Bertina Zetlitz [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Drittkjerring med fiskeøyne! Kjenner ei som styla henne før et program, Bertina fikk masse skryt for utseendet sitt, men hun sa det var hun selv som hadde gjort....

hun er kanskje ikke nominert uansett [8|] det tynne skabberakket

ORIGINAL: bæibi

jeg kan ikke fordra Bertina Zetlitz [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Drittkjerring med fiskeøyne! Kjenner ei som styla henne før et program, Bertina fikk masse skryt for utseendet sitt, men hun sa det var hun selv som hadde gjort....

Jeg møtte henne på butikken en gang jeg, og da ble jeg nesten litt småredd da jeg møtte blikket hennes.. He he.. Merkelige øyne..
Men syns hun er helt ok ellers da [;)]

Back
Topp