SPEKULASJONSTRÅD!!!

~~ToBeOrNot~~

Andre møte med forumet
Hvorfor er sjokoladekake så godt ?
Hvorfor mååå man bare ha det ?

tror det er noe hemmelig i sjokolade som gjør oss avhengig eller...........[:D]

Ja hvorfor ER sjokolade så godt [:(][:D]  Og hvorfor legger sjokladen seg rundt hoftene mine hvis jeg spiser for mye av den ?

ORIGINAL: Luremumsen76

[:D][:D][:D]MÅ ha det bare må ha det... Vil ikke spekulere i en slik alvorlig tråd[8D]

Huff ja..lett å oppfatte som krenkende[:D]

Dere har misforstått alt nå, sjokolade skal inntas under løping !
Løp til den butikken som er lengst unna deg når er skikkelig sjokoladesugen, spis den mens du løper hjem igjen . Når du kommer jeg hjem oppdager du at du ikke har mer sjokolade igjen til kveldskosen, ja da må du snu og løpe tilbake til butikken og kjøpe en ny.
Og hoppla, du er i en vidunderlig sirkel av trening og sjokoladespising og INGENTING legger seg noen steder !

[:D]

Meen, jeg tror at sjokoladeprodusenter (se, jeg nevnte ikke navn) har tilsatt ett eller annet skummelt i sjokoladen.

hadde jeg bare løpt.....   her biler jeg til butikken for å kjøpe dette vidunderlige gode som smelter på tungen... åhhhhhh....

ORIGINAL: kurtine

[:D][:D][:D]MÅ ha det bare må ha det... Vil ikke spekulere i en slik alvorlig tråd[8D]

Huff ja..lett å oppfatte som krenkende[:D]

ja, hva om jeg er en alkis etter sjokolade[8|] Dere vet kanskje ikke om jeg er sjokosliter

Vit at du ikke er alene! Det er lett å trå feil her i livet - det er ikke flaut å be om hjelp. Gudd løkk[:D]

ORIGINAL: valentinesbaby

hadde jeg bare løpt.....   her biler jeg til butikken for å kjøpe dette vidunderlige gode som smelter på tungen... åhhhhhh....

I hear you [;)]
Har løpt en gang, eller to. Og sjokolade smaker ikke så godt som den ville gjort i sofakroken[:D]

noe som er viktig å huske på når vi handler sjokolade er: å kjøpe NOK..... (har smertelig erfart å ville ha bare eeeeeen (eller 30) biter til, bare for å finne et tomt sjokoladepapir)

fordi det smelter på tunga.. mmmmmm
åsså vet jeg at man blir forelska når man spiseer det hihi

ORIGINAL: Hormonella Olsen
  1. [font="times new roman, times, serif"]Sjokolade er vegetarmat. Den fremstilles av kakaobønner, og bønner er jo grønnsaker.

2. [font="times new roman, times, serif"]Sjokolade inneholder også melk, og er dermed sunn kost.

3. [font="times new roman, times, serif"]Dersom dine hender blir tilsølt av smeltet sjokolade, spiser du for langsomt.

4. [font="times new roman, times, serif"]Problem: Hvordan kan man transportere en sjokoladeplate fra butikken og hjem når det er riktig varmt i været og bilens innetemperatur er som i Sahara? Svar: Spis sjokoladen allerede på parkeringsplassen.

5. [font="times new roman, times, serif"]Slanketips: Spis sjokolade før alle måltider. Det tar appetitten og sultfornemmelsen og medfører at du spiser mindre.

6. [font="times new roman, times, serif"]Spiser du like mye mørk og hvit sjokolade vil kroppen din være i balanse.

7. [font="times new roman, times, serif"]En eske sjokolade er nok til å dekke energibehovet i en hel dag. Er det ikke bare lettvint og greit?

8. [font="times new roman, times, serif"]Dersom sjokolade ikke fantes, ville det heller ikke være nødvendig å produsere støttestrømper og støtteunderbukser. Hele bandagistbransjen ville kollapse, og det ønsker vi vel ikke?

9. [font="times new roman, times, serif"]Husk: Skriver vi ordet «stressed» baklengs, blir det til «desserts». Det vil si at motsetningen av stress er lekre desserter.

oooooooo  *printerutoghengerpåkjøleskapet*[:D]

Back
Topp