~~ToBeOrNot~~
Andre møte med forumet
Hvorfor er sjokoladekake så godt ?
Hvorfor mååå man bare ha det ?
Hvorfor mååå man bare ha det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Luremumsen76
ORIGINAL: kurtine
ORIGINAL: Luremumsen76
[:D][:D][:D]MÅ ha det bare må ha det... Vil ikke spekulere i en slik alvorlig tråd[8D]
Huff ja..lett å oppfatte som krenkende[:D]
ja, hva om jeg er en alkis etter sjokolade[8|] Dere vet kanskje ikke om jeg er sjokosliter
ORIGINAL: valentinesbaby
hadde jeg bare løpt..... her biler jeg til butikken for å kjøpe dette vidunderlige gode som smelter på tungen... åhhhhhh....
ORIGINAL: Hormonella Olsen
- [font="times new roman, times, serif"]Sjokolade er vegetarmat. Den fremstilles av kakaobønner, og bønner er jo grønnsaker.
- [font="times new roman, times, serif"]Sjokolade inneholder også melk, og er dermed sunn kost.
- [font="times new roman, times, serif"]Dersom dine hender blir tilsølt av smeltet sjokolade, spiser du for langsomt.
- [font="times new roman, times, serif"]Problem: Hvordan kan man transportere en sjokoladeplate fra butikken og hjem når det er riktig varmt i været og bilens innetemperatur er som i Sahara? Svar: Spis sjokoladen allerede på parkeringsplassen.
- [font="times new roman, times, serif"]Slanketips: Spis sjokolade før alle måltider. Det tar appetitten og sultfornemmelsen og medfører at du spiser mindre.
- [font="times new roman, times, serif"]Spiser du like mye mørk og hvit sjokolade vil kroppen din være i balanse.
- [font="times new roman, times, serif"]En eske sjokolade er nok til å dekke energibehovet i en hel dag. Er det ikke bare lettvint og greit?
- [font="times new roman, times, serif"]Dersom sjokolade ikke fantes, ville det heller ikke være nødvendig å produsere støttestrømper og støtteunderbukser. Hele bandagistbransjen ville kollapse, og det ønsker vi vel ikke?
- [font="times new roman, times, serif"]Husk: Skriver vi ordet «stressed» baklengs, blir det til «desserts». Det vil si at motsetningen av stress er lekre desserter.