Spekeskinke

Fridaen

Forelsket i forumet
Jeg eeer så glad i lefseruller, med smørost, strandaskinke og ruccola:happy: og har så lyst på!!
Er det greit nok å steike skinka litt på steikepanne?

Så lenge du steker den først så er det bare å spise. Spekeskinke blir gjerne sprø etter steking da, men det tilfredsstiller i alle fall cravingen for min del :happy:

Åååh, spekeskinke.... har så lyst på! Spekeskinke og brie på varmt rundstykke... dette blir lange måneder :hilarious:

Åååh, spekeskinke.... har så lyst på! Spekeskinke og brie på varmt rundstykke... dette blir lange måneder :hilarious:

DET er godt det! Plukket med meg brie i butikken i går, kom meg ti meter med brie i kurven før jeg kom på at det ikke var aktuelt :hilarious: Var veldig trist å legge den tilbake :sorry:

Savner å kunne småspise serranoskinke mens jeg lager pizza ..

Husker jeg hadde med knekkebrød og fårepølse på føden sisr! Hadde venter 9mnd, skulle ikke vente unødvendig mye lengre:shy::hilarious:

Stek spekeskinka, ha den på pizza, i ostesaus til pasta. Det viktigste er at den er varmebehandlet godt (iflg. matportalen) slik at evt. bakterier er tatt knekken på.

Regner med at pappaen må ta med seg spekeskinke, salami, brie og rundstykker på barsel denne gangen også :D

Jeg har spist go' og mager salami nesten hver dag det siste året, spiste det ikke før forrige graviditet. Så måtte lage fylte horn med salami og ost for et par uker siden :hilarious:

Back
Topp