Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg skjenner og det. I tillegg føler jeg at jeg har enda mer lyst på fenalår nå enn jeg vanligvis har hvorfor må man få cravings på nei matJeg er veldig glad i spekemat, men salami syntes jeg det er enda vanskeligere å ikke spise. Men tenker no no no på begge deler. Men må innrømme at det kommer til å bli hardt, særlig i desember
Haha er ikke det typisk, mye bedre når man ikke «får lov». Godt det bare er 7,5 mnd igjenJa jeg skjenner og det. I tillegg føler jeg at jeg har enda mer lyst på fenalår nå enn jeg vanligvis har hvorfor må man få cravings på nei mat
Jeg ville heller ha kost meg med skive med salami og ost som er varmet i stekeovn dersom behovet melder seg. Og pizza parma med alt i stekeovn er helt nydelig det også! Parmesan trenger ikke varmes, og kan spises.
Det er sjeldent det er smitte i Norge, men man kan aldri si aldri. Og å bytte ut en skive med salami mot en spontanabort er vel neppe ønskelig... Eller sykt barn
Er det varmebehandlet går det greit. Så om du steker ti min i ovnen skal det gå braSå så lenge det er stekt i steikeovnen går det?