Speise drømmer

Viccy

Glad i forumet
Har dere begynt å drømme merkelig?

Jeg drømte I natt jeg satt meg ned på ett rart tivoli for min sønn så på noe karuseller, plutselig begynte stolen jeg satt på å gå rundt, var så svett når jeg våknet for hadde ikke sele på.

Jeg drømte i natt at puppene mine hadde vokst så mye at de var blitt klumpete, så ut som silikoninnlegg liksom. :p

Hehe... Det er et av mine første gravid-tegn...

Jeg drømmer så mye, og så syke drømmer, at jeg vet ikke om jeg har drømt eller om det er sant... Helt forferdelig, samtidig som det er litt morsomt:)

Jepp, mye rart her og :p Ser på fear the walking dead for tida, så mye innebærer også zombieapokalypse på toppen av det hele :(

I natt drømte jeg at en kompis av eksen min, som er hot! plutselig var på og vi hadde et forhold på si. Jeg var sammen med mannen jeg har nå, men han ble visst lurt trill rundt! Hadde ikke barn "heldigvis"! Morsomt mens det varte :P ;)

Jupp det var mitt første tegn også, så har hatt rare drømmer lenge hehe. . Drømte at jeg var rundt å leita etter ferdigstekt ribbe i butikker for familien hadde ikke laget nok haha , så det siste jeg husker er at dama bak disken sa: "vi kan ikke garantere at den har hatt et godt liv " . Haha erre mulig laughing7

Hehe er morsomt d her, eg hadde drømt I mitt forige svangerskap at jeg spurte min svigerinne om hun ville bli med på fødselen og hun sa nei, (jeg var ikke sammen med barnefaren )og jeg trodde virkelig det var spurt om, det kom frem på ett tidspunkt jeg sa I en setting du sa jo nei, hun ble hel paff hehe hun ble med da:)

Drømte i natt at venninnen min hadde gått ned maaaange kg! For 30 min siden fikk jeg vite at hun skal ta slankeoperasjon :o Kanskje jeg begynner å sanndrømme. Har ikke snakket med henne om dette før, og visste ingenting om at hun var i denne prosessen.

Drømte i natt at jeg blødde usannsynlig mye:( også kom det en liten klump ut som lignet på bildet til BVs uke 7:o helt spacea!! Gråt og gråt, så når jeg våknet var jeg så fra meg at samboeren så det på meg og lurte på om jeg hadde det bra.

Så fryktlig livaktige også! Drømte I natt at eldste på 7 år ble kidnappa på skoletur, og vi leita med politi og folk overalt, og jeg kjente hele tiden at hun ikke overlevde.. Fikk SMS om hvor å finne henne, og fant henne mishandlet og død. Våkna og gråt og var helt opprørt. Har klemt på henne I hele dag, og det er nesten ikke til å tro at hun lever.. Såpass levde jeg I drømme I natt!

Så fryktlig livaktige også! Drømte I natt at eldste på 7 år ble kidnappa på skoletur, og vi leita med politi og folk overalt, og jeg kjente hele tiden at hun ikke overlevde.. Fikk SMS om hvor å finne henne, og fant henne mishandlet og død. Våkna og gråt og var helt opprørt. Har klemt på henne I hele dag, og det er nesten ikke til å tro at hun lever.. Såpass levde jeg I drømme I natt!
Uff, så forferdelig drøm:(. Klem❤️

Drømte at jeg ble tatt for nasking på butikk i natt. Forrige natta drømte jeg at jeg fikk en bærepose med sigaretter av daglig leder i barnas tidligere barnehage. (Har ikke røyket på årevis)

Drømmer også mye rart, husker det bare rett etter jeg har våknet som regel. Tidligere har jeg også drømt mye, men det er snodigere innhold nå enn tidligere

I natt var jeg superspion. Tror kanskje jeg har sett litt for mye på Scandal i det siste :D Veldig spennende drøm da!:))

Back
Topp