speilskap på badet - hot or not??

mamma_møø

Glad i forumet
Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv i om jeg synes det bare er harry og øggly eller om det er praktisk nok til at det er greit likevel ...

Kommer heeelt ann på:)
Vi pusser opp badet nå, og har funnet innredning vi vil ha. Speilskap:)

Vi har speilskap. Litt fordi vi har lite bad og ikke ville hatt plass til speil ellers, men syns det passer inn på badet også. Gjør det litt større :)

Vi har spelskap på badet, og det er helt greit. Ulempen er at speilet ikke går helt ned til vasken, så man ikke kan se noe av kroppen i speilet :p

Funksjonalitet er hot. Det er ingenting som er mer "not" enn innredning som er laget først og fremst med tanke på at det skal se pent ut, og så ender det opp med å være fullstendig upraktisk.

Vi har det, og det er helt greit. Irriterer meg litt at det ikke går ned til vasken, for det hadde helt sikkert vært gøy for snuppa å speile seg mens vi pusset tenner.

Jeg mener slik som dette:

http://www.foss-bad.no/bad_bilder/stone/stone6.jpg

Synes ikke det er så hot i grunnen, men innser at det er praktisk. Dog - det med speil helt ned til vasken er et godt argument for å bytte ut deler av speilskapet med speil.

Hvis du er veldig glad i å vaske bad er det jo helt ok, men det blir fort skittent og må rengjøres OFTE for at det skal være pent..

Jeg er uendelig glad for at vi ikke har speilskap :)

viss en har liten plass og trenger plassen er det greit nok, men dritpent er det ikke. Jeg selger en del av det, men det er mest for å utnytte plassen ikke fordi det er dritlekkert.

Sånne speilskap er fine de, når de er uten fingeravtrykk o.l. Jeg har nok ikke valgt en sånn type, for jeg er ikke så glad i å pusse speil..... (skal det være blankt, må du nok fram med filla flere ganger om dagen, om du ikke alle i huset er superflinke til og ikke ta på speilet).

Back
Topp