Speilreflex kamera, nokon som har tips?

Krøllabølla

Glad i forumet
Skal kjøpe oss da til jul og da skal ikkje vera sånn knall dyrt, men sånn midt på treet.
Kva vil du annbefale og kva treng eg å ha med som ekstrautstyr??

ORIGINAL: MammaLilleTrille

canon eos 1000d jeg kjøpte det koster 3700 og er kjempe fornøyd

Er da lett meny på den?? Takk for svar MammaLilleTrille

har canon eos 350d. kjempefornøyd!
er lett å bruke, og det er mange flere funksjoner som jeg ikke har satt meg inn i enda, så det vokser liksom med meg.

vil uansett anbefale deg å kjøpe to batterier. det er ofte det som ryker først og greit om det andre lader ut
batterier koster ca 50-60kr på ebay, men omtrent 800kr i norge! 

Jeg har canon eos 450d og er kjempe fornøyd med det. Lett og bruke og tar kjempe fine bilder :)

Om det er dyrt kommer an på hva du anser som dyrt. Jeg ga 5000 for mitt for snart 1 år siden. det har fallt litt i pris nå har jeg sett.

Eg fikk Canon Eos 500d på fredag![:D]

julegave fra sambo (han måtte jobbe i jula, så derfor fikk eg gaven no)

Har jo ikkje hatt det så lenge, men menyen e iallfall veldig enkel.
Kjempefornøgd så langt.[:)]

Veit ikkje ka det kosta da, sia sambo kjøpte det.

ORIGINAL: *Isabella*

Jeg har canon eos 450d og er kjempe fornøyd med det. Lett og bruke og tar kjempe fine bilder :)

Om det er dyrt kommer an på hva du anser som dyrt. Jeg ga 5000 for mitt for snart 1 år siden. det har fallt litt i pris nå har jeg sett.

samme her [:)]

ORIGINAL: mamma*88

har canon eos 350d. kjempefornøyd!
er lett å bruke, og det er mange flere funksjoner som jeg ikke har satt meg inn i enda, så det vokser liksom med meg.

vil uansett anbefale deg å kjøpe to batterier. det er ofte det som ryker først og greit om det andre lader ut
batterier koster ca 50-60kr på ebay, men omtrent 800kr i norge! 

Å herremin er da so stor forskjell i pris på batteri . Må vist lera meg ebay og no då [:)]

Den har vi også kjøpt. Vinner alle tester for nybegynnere som jeg har lest i alle fall. Er også veldig fornøyd! Og i morgen skal det virkelig få testet seg, når babyen kommer[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Den har vi også kjøpt. Vinner alle tester for nybegynnere som jeg har lest i alle fall. Er også veldig fornøyd! Og i morgen skal det virkelig få testet seg, når babyen kommer[;)]

Masse lykket til [:)] Du må legge ut noko bilder når ting har roa seg so eg får sjå kvaliteten[;)] 

Back
Topp