Speilreflekskamera

Angelica89

Elsker forumet
Bare lurte på om noen viste om noen som har ett speilrefleks kamera eller har eget som de kanskje gjerne vill selge til meg :o)
Eller om noen har lyst å finne ut om noen andre i familien eller nære venner skal selge sitt kamera. :o)
Hadde vært kjempe flott om noen kunne høre for meg. :o) max 2500- 3000kr

Dytter litt jeg :o)

Mi ska kansje sella åkkas speilrefleks kamera.. Mi har lurt litt på å kjøba ett nyare ett som mi kan filma med..[:)]
Men eg ska høra me samboaren min når han komme heim om pris å om han vil selga det[:)][:)]

ORIGINAL: Jannekarin

Mi ska kansje sella åkkas speilrefleks kamera.. Mi har lurt litt på å kjøba ett nyare ett som mi kan filma med..[:)]
Men eg ska høra me samboaren min når han komme heim om pris å om han vil selga det[:)][:)]

Ja det hadde jo vært suuupert :o) Bare å sende meg en mail på silje_89@hotmail.com

ORIGINAL: brownie*

Jeg vil aldri i livet selge mitt hehe[8D] men søkte bare på elprice f.eks og der ligger det et nikon kamera på rundt 3300 kr nye ( f.eks http://www.elprice.no/nye-produkter-ifra-import/nikon-d3000-18-55mm-afs-g-ii-vba250k002 ) [:)] Har ingen erfaring med det, har canon og er stor fornøyd med det iallfall[:)] 

Okei takk skal du ha :o)
Sambo sa at det er ikke den beste man kan få kjøpt. Ellers så får vi bare kjøpe neste mnd om det blir noe dyrere.. Må spare litt mere opp bare ;p

Eller, du kan jo bare si i fra her også JanneKarin :o)

[:)] åkkas va vist litt gammalt, så hadde han ikje så lyst å sella det aligavell, va greit å ha som ekstra kamera...[:)] du finne nåkk ett bedre ett[:)]

oki den er grei ;) har kanskje funnet ett allerede ^^

Back
Topp