Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sunniva85
Jeg ville heller gått for Canon EOS 450D. Det er rått!![:D]
ORIGINAL: Camara
Er en del dyrere det har jeg sett, og siden jeg er nybegynner, tror jeg at jeg satser på et rimeligere. Men var det jeg tenkte på i utgangspunktet! [:)]
ORIGINAL: Bitzyh
Er en del dyrere det har jeg sett, og siden jeg er nybegynner, tror jeg at jeg satser på et rimeligere. Men var det jeg tenkte på i utgangspunktet! [:)]
tull tull.. jeg har 400D som mitt FØRSTE ordentlige kamera og det er et veldig enkelt kamera, kan ikke tenke meg at 450D er noe spesielt anderledes.
Uansett så ville jeg egentlig kun si at jeg aldri aldri aldri angret på at jeg kjøpte et "ordentlig" kamera i første omgang. Jeg ELSKER mitt kamera!!
ORIGINAL: *Skjønningene©*
ORIGINAL: Bitzyh
tull tull.. jeg har 400D som mitt FØRSTE ordentlige kamera og det er et veldig enkelt kamera, kan ikke tenke meg at 450D er noe spesielt anderledes.
Uansett så ville jeg egentlig kun si at jeg aldri aldri aldri angret på at jeg kjøpte et "ordentlig" kamera i første omgang. Jeg ELSKER mitt kamera!!
Hva er tull mener du? Canon 450d er ca 1500 kr dyrere enn canon 1000d, og til mitt bruk tror jeg at 1000d eller nikon d60 er mer enn nok[;)]