speilbade på badet.....eller ikke? høyglans innredning eller ikke?

guttemammaen

Forelsket i forumet
Vi har laget et nytt bad og jeg er litt usikker på innredningen på badet. Skal jeg ha speilskap eller ikke? Hvilken erfaring har dere med speilskap? Er det praktisk? fint? vanskelig å holde rent? Jeg er også litt usikker på om innredningen skal være høyglans eller ikke. Jeg har bestemt meg for en innredning, men er usikker på om jeg skal ha høyglans eller ikke. Gulvet blir med grå fliser med glans.....tror jeg. Veggene blir hvite og matte med flis plater. Blir enn fort lei av høyglans?

Jeg har høyglans på mitt bad, og er fornøyd med det. Syns det er lettere å gjøre rent.

Har speil helt ned til vasken og det er et herk :( ingen erfaring med speilskap dessverre

Jeg har høyglans på mitt bad, og er fornøyd med det. Syns det er lettere å gjøre rent.

Har speil helt ned til vasken og det er et herk :( ingen erfaring med speilskap dessverre
Har du høyglans på gulv og vegger også?

Jeg elsker å ha speil helt ned til vasken.

Har du høyglans på gulv og vegger også?

Bare på veggene. Hvit høyglans på vegger, og grå matt på gulv. Matte fliser på gulv er nok bedre etter min mening. De blir ikke like glatte, og gjenskinn blir ikke like stort, slik at rommet virker større. Det med størrelse kommer jo litt an på fargen og, men gulv bør være mørkere enn vegger om man vil ha større romfølelse :)

Vi har matte fliser og høyglans-innredning m /speilskap. Mye plass å hente i speilskapet :D så det er gullverdt å ha her. Samt jeg kan sette parfymer, medisiner, sakser og slike ting som ikke skal være tilgjengelig for barna oppi der. Minsten elsker å rive ut av skuffene så :p

Er veldig fornøyd med høyglans innredningen, vertfall til våre matte fliser passer det bra, "spriter" opp litt.

takk for svar:) Satser nok på speilskap tror jeg. Jeg spurte i butikken om blanke fliser var glattere for det tok jeg som en selvfølge, men han mente at det stemte ikke. De var ikke glatt selv om de var helt blank.....ikke vet jeg

takk for svar:) Satser nok på speilskap tror jeg. Jeg spurte i butikken om blanke fliser var glattere for det tok jeg som en selvfølge, men han mente at det stemte ikke. De var ikke glatt selv om de var helt blank.....ikke vet jeg

Sikkert bare en følelse ;) hehe

Vi har laget et nytt bad og jeg er litt usikker på innredningen på badet. Skal jeg ha speilskap eller ikke? Hvilken erfaring har dere med speilskap? Er det praktisk? fint? vanskelig å holde rent? Jeg er også litt usikker på om innredningen skal være høyglans eller ikke. Jeg har bestemt meg for en innredning, men er usikker på om jeg skal ha høyglans eller ikke. Gulvet blir med grå fliser med glans.....tror jeg. Veggene blir hvite og matte med flis plater. Blir enn fort lei av høyglans?
Vårt bad er under opppussing. Vi har valgt mørk grå fliser i 60*60 på gulvet. (Men store mosaik i dusjsone) Med glans. Hvite vegg fliser i 30*60.Med glans. Speilskap over vasken og høyskap med speil.
Høyglans hvit servantskap. For vi har kjøpt lillångel skittentøyskap så føler vi vil ha alt i hvit da. Bryter med grå hånduker. Kurver ect. Så blir bra tror vi. Lite bad. Så for å få det til å virke større valgte vi hvitt og speil.

ja det er ikke enkelt å velge. Jeg synes det er lite bilder på nettet å i hefter av ferdige bad. Skulle ønske at jeg fant mange fler:)

Vi har høyglans innredning men selve servanten er matt. Veldig fornøyd:) enkelt å holde rent:) høres lurt ut med fliser med glans på gulvet:) vi har matte fliser og det angrer jeg litt på nå, ser så fort skittent ut..

Jeg har to "flate" skap med speil på, disse burde hatt speil på innsiden også (mine har kun på utsiden), pluss speil på et langskap som er normal dybde på, og et lite speil mellom de to flate skapene. Syns det er veldig greit med mye speil på badet. Litt spruting og fingermerker blir det jo, men jeg tørker raskt over med en sånn microfiber-poleringsklut når jeg for eksempel har dusjet og speilene er dekket med dugg, så det bruker jeg knapt et minutt i uka på, for kluten ligger fast på badet. elsker å ha stor baderomsinnregning med masse skap og skuffer. :)

Back
Topp