Speil i dusjen?

Dramadama

Gift med forumet
I fire år har vi hatt et sånt grusomt dusjkabinett, sånn shower room med massasjegreier som IKKE funker pga dårlig vanntrykk.

Så jeg har fått surva meg til vegger av glassbyggerstein og en enkel glassdør. Gubben brukte helga på å bygge den, og jeg har nettopp prøvekjørt den :P  Det ble utrolig fint og en stor oppgradering fra den dritten vi hadde :P

MEN, i kabinettet så hadde vi speil, og sånn klokke. Så jeg så hvor lenge jeg hadde dusja. Og jeg følte meg utrolig naken uten det speilet.. :P

Men er det egentlig vanlig å ha speil i dusjen når det ikke er "integrert" i selve dusjen? Hehe.

Har dere speil i dusjen? Evt andre fasiliteter?

PS; Må bare presisere at det gjelder speil fra skuldra og opp, IKKE helfigurspeil :P

Ugh, speil i dusjen? Nei ett sted skal jeg kunne stå uten å se på meg selv.
Men klokke hadde jo vært kjekt da :-)

Nei, vi har ikke dusj en gang... Bare et møkkadritt hjørnebadekar som er helt pyton. Jeg hater å ikke ha dusj... De få gangene jeg er alene i badekaret når mini ikke er med står jeg på huk og holder dusjhodet nesten helt inntil hodet og dusjer så raskt jeg kan.. Er det noe som ville gledet meg, nesten like mye som å vinne i lotto så er det dusj.. Om det så er et slitent kabinett med discolys og Jan Teigen på radioen så er det i det minste en dusj............ <3

Ikke om jeg så hadde fått det kastet etter meg gitt. :P

Det er vel det eneste jeg kommer til å savne med nyhuset. DUSJ.  Vi ender opp med et badekar som gubben på død og liv absolutt vil beholde. 

Jeg HATER badekar, og er villig til å ofre venstre arm og og begge beina og det ene kinnbeinet omtrent for en dusj.

Kallenavn** skrev:
NEi, ikke speil i dusjen her.... VIlle ikke hatt det heller, hehe!

Nei, har ikke speil i dusjen og er virkelig ikke noe jeg ønsker meg heller. Trenger overhodet ikke studere hver minste cellulitt i detalj når jeg dusjer, gitt....

Det er det siste jeg vil ha.. speil i dusjen.. haha grøsser bare ved å se meg selv i speilet over vasken jeg

Whaaaat?
Er jeg virkelig så sær?  Hvordan ser dere om dere har fått bort all sminken? Og at det ikke er shamporester i håret? :P

Hahaha. Jeg har fått tillatelse til å henge opp et lite speil inni der av gubben, så det skal gjøres asap :D

Og det er bare snakk om et lite speil altså, fra skuldra og opp, IKKE helfigurspeil! :D

Ingen speil i dusjen her heller.  Men skal bytte ut da.. Sånn at vi får steamdusj med badekar etterhvert :) Kunne ikke bytta bort dusjen for bare badekar her heller :D

Hehe, ville ikke hatt speil for å se meg i helfigur, nei;)

Men er enig i at det er greit å se at shampoen er spylt ut av håret - det ser jeg i speilet over vasken dersom jeg setter meg litt opp i badekaret;)

Dramadama skrev:
Whaaaat?
Er jeg virkelig så sær?  Hvordan ser dere om dere har fått bort all sminken? Og at det ikke er shamporester i håret? :P

Hahaha. Jeg har fått tillatelse til å henge opp et lite speil inni der av gubben, så det skal gjøres asap :D

Og det er bare snakk om et lite speil altså, fra skuldra og opp, IKKE helfigurspeil! :D

Jeg kjenner om jeg har mer såpe i håret og fjerner enten sminken før jeg dusjer eller tar bort restene om det skulle være mer igjen etter jeg har dusja... trenger ikke speil for det

Ville jeg ALDRI hatt. Trenger da ikke se på valkene og fettet når man skal nyte en dusj vel?!?!?

har aldri vært i noen dusj med speil.Vil i tilleg tro at speilen vi dogge igjen og bli fort flekker på

bondekone skrev:
har aldri vært i noen dusj med speil.Vil i tilleg tro at speilen vi dogge igjen og bli fort flekker på

Hvis man tar litt såpe og gnikker så vidt det er på speilet så dogger det ikke :P

vi hadde i ei leil før vi kjøpte huset..kjekt :) men må si som mange andre at jeg kjenner når såpa er ute av håret..jeg brukte mitt til å nappe bryn. Deilig bedøvd av det varme vannet.

dugg er ikke et problem..anti dugg på speilet :)

speil i dusjen?? Jeg liker ille å se kroppen min i speilet MED klær på engang!

Kjære vene så rare dere er.... :P

Vi hadde det i steamdusjen, og jeg synes det var så praktisk at jeg laga det til i den andre dusjen også.. Det ble KNALLTØFT, laget til speilfliser som jeg bytta ut med noen av flisene på veggen da vi bygde badet. 
Skal se om jeg finner bilde, den leiligheta har vi solgt.. 

Back
Topp