Speedsjarken sin menstråd!

Lissmora

Glad i forumet
Andre må gjerne bidra! Dette vil jeg se. Eller, høre om. Eller... Tja, i hvert fall gikk jeg glipp av den andre tråden, så værsågod - start en ny!

Nei,altså....Det var vel Labambie som lurte på om noen her inne hadde smakt på sitt eget mensblod,fordi hun hadde hørt på radioen at man ikke var en ekte kvinne før man hadde gjort det[8D]

Så fikk hun masse kommentarer på hvor unødvendig tråden var ,og ekkel osv..
Men det var 11 stk som hadde svart ja da...HAHA [8D]
men det var nok garantert kødd..

Hæææ?? Og den ble rapportert?? Brødgjøker! [:D][:D]

Men sånt gir oss vel bare mensblod på tann, eller hur?

Jeg trodde alle hadde smakt mens...[8|] Det er jo fort gjort, liksom, hvis man ikke passer på!

ORIGINAL: Speedsjarken

Jeg trodde alle hadde smakt mens...[8|] Det er jo fort gjort, liksom, hvis man ikke passer på!

Å??? Hvordan da?

ORIGINAL: Jadasåneida

Å??? Hvordan da?

Nææææ... Tenker hvis man liksom er inni der og fisker etter OB'en så er det jo fort gjort at fingeren etterpå havner i munnen... Sånn hvis det klør på tunga eller noe, slik skjer her ganske ofte. Eller at man skal til å vaske hendene etter litt jordbærukegnukking også må man først spise en konfektbit også glemmer man seg og slikker fingrene. Fort gjort.

Fy faen så ekkelt.....selvom hele mens-tråd-greia er bittelitt fasinerende[8|][:-](( Fyyyyy skam Iwanna!!))

ORIGINAL: Refleksheks

Til kvapsete, kveldgodissugne damer her inne med lite klirrende mynt i kassa....
Her er et tips; Naturaaal

Rasp litt hard hud på hælen - med de minste høla; Vask ikke føttene før seansen, da får det både looken OG lukten til parmesan

La være å barbere skræv og ræv i LANG tid, få skikkelig mensen, og unngå bind/tamponger - og klipp av håra.
Her vil det være mye å skrelle av. Personlig synes jeg det minner om opphakka soltørka tomater i både lukt, farge, smak og konsistens.

Litt tånegler til å feste "tomatene" på - gjør det ekstra fiffig.

Bon apetitt.

HAHAHAH, der var du, ja[8D][8D]

*gleder meg til renselsen*

Da blir det soltørka tomater med parmesan, kanskje jeg hiver på litt pesto (mekonium må jo være genialt til dette) bare for å få prikken over i'en :)

Dette var virkelg ikke rett tråd for meg!!!! Sitter her og smågulper litt og regner vel egentlig med at spysyken er tilbake igjen[:'(][&:] 

Til kvapsete, kveldgodissugne damer her inne med lite klirrende mynt i kassa....
Her er et tips; Naturaaal

Rasp litt hard hud på hælen - med de minste høla; Vask ikke føttene før seansen, da får det både looken OG lukten til parmesan

La være å barbere skræv og ræv i LANG tid, få skikkelig mensen, og unngå bind/tamponger - og klipp av håra.
Her vil det være mye å skrelle av. Personlig synes jeg det minner om opphakka soltørka tomater i både lukt, farge, smak og konsistens.

Litt tånegler til å feste "tomatene" på - gjør det ekstra fiffig.

Bon apetitt.

HAHAHAH, der var du, ja[8D][8D]

*gleder meg til renselsen*

Da blir det soltørka tomater med parmesan, kanskje jeg hiver på litt pesto (mekonium må jo være genialt til dette) bare for å få prikken over i'en :)

Så heldig du er - det hele høres veldig spennende ut!
(Da jeg så tråden - så vekket det barnet i meg, og jeg simpelthen MÅTTE være den ekleste.... Det er skremmende lett! [&:])

Ekkelt er gøy! Går og gleder meg til jenta mi kommer til det stadiet, jeg bare håper hun en gang kommer seg ut av det i motsetning til meg selv, jeg syns enda at tiss og bæsj er ustyrtelig morsomt :P

ORIGINAL: Sookie!

Dette var virkelg ikke rett tråd for meg!!!! Sitter her og smågulper litt og regner vel egentlig med at spysyken er tilbake igjen[:'(][&:] 

Da slipper du ihvertfall å leve i uvisstheten så lenge takket være oss[8D]

God bedring[:)] *kosepå med engangshansker og munnbind*

ORIGINAL: *MamMathea*

mmmmmmmm

Mensenbeger for fruer som er litt "fine på det"?

you got it!

Back
Topp