Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Speedsjarken
Jeg trodde alle hadde smakt mens...[8|] Det er jo fort gjort, liksom, hvis man ikke passer på!
ORIGINAL: Jadasåneida
Jeg trodde alle hadde smakt mens...[8|] Det er jo fort gjort, liksom, hvis man ikke passer på!
Å??? Hvordan da?
ORIGINAL: Refleksheks
Til kvapsete, kveldgodissugne damer her inne med lite klirrende mynt i kassa....
Her er et tips; Naturaaal
Rasp litt hard hud på hælen - med de minste høla; Vask ikke føttene før seansen, da får det både looken OG lukten til parmesan
La være å barbere skræv og ræv i LANG tid, få skikkelig mensen, og unngå bind/tamponger - og klipp av håra.
Her vil det være mye å skrelle av. Personlig synes jeg det minner om opphakka soltørka tomater i både lukt, farge, smak og konsistens.
Litt tånegler til å feste "tomatene" på - gjør det ekstra fiffig.
Bon apetitt.
Til kvapsete, kveldgodissugne damer her inne med lite klirrende mynt i kassa....
Her er et tips; Naturaaal
Rasp litt hard hud på hælen - med de minste høla; Vask ikke føttene før seansen, da får det både looken OG lukten til parmesan
La være å barbere skræv og ræv i LANG tid, få skikkelig mensen, og unngå bind/tamponger - og klipp av håra.
Her vil det være mye å skrelle av. Personlig synes jeg det minner om opphakka soltørka tomater i både lukt, farge, smak og konsistens.
Litt tånegler til å feste "tomatene" på - gjør det ekstra fiffig.
Bon apetitt.
HAHAHAH, der var du, ja[8D][8D]
*gleder meg til renselsen*
Da blir det soltørka tomater med parmesan, kanskje jeg hiver på litt pesto (mekonium må jo være genialt til dette) bare for å få prikken over i'en :)
Så heldig du er - det hele høres veldig spennende ut!
(Da jeg så tråden - så vekket det barnet i meg, og jeg simpelthen MÅTTE være den ekleste.... Det er skremmende lett! [&:])
ORIGINAL: Sookie!
Dette var virkelg ikke rett tråd for meg!!!! Sitter her og smågulper litt og regner vel egentlig med at spysyken er tilbake igjen[:'(][&:]