Spedbarnsinnlegget i ergobaby 360

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Prøvde å fjerne det idag jeg, og jeg synes faktisk hun sitter mye bedre!! Bruker puta da. Hun er jo over 5,5 kg og holder hodet godt, så da bør det vel gå bra? Syns ikke dere også det ser ut som hun sitter greit?

ImageUploadedByBV Forum1457724393.571554.jpgImageUploadedByBV Forum1457724407.660500.jpg

Ser ut som hun sitter greit, men jeg vet ikke helt hvordan barnet er ment å sitte i den selen. På generell basis så skal helst rumpa være lavere enn knærne, og det skal være støtte helt ut i knehasene for ar det skal være ergonomisk riktig mtp. belastning på rygg osv. Men ser som sagt ut som hun sitter greit og stødig, og babyen sier nok ifra hvis det er ubehagelig :)

Ser ut som hun sitter greit, men jeg vet ikke helt hvordan barnet er ment å sitte i den selen. På generell basis så skal helst rumpa være lavere enn knærne, og det skal være støtte helt ut i knehasene for ar det skal være ergonomisk riktig mtp. belastning på rygg osv. Men ser som sagt ut som hun sitter greit og stødig, og babyen sier nok ifra hvis det er ubehagelig :)
Signerer denne. Ser forsåvidt greit ut bortsett fra at hun gjerne skulle hatt støtte helt ut i knehasene slik at knærne er høyere enn rumpa :)

Knærne er høyere enn rumpa altså, men ser det ikke ser slik ut på bildene.. Rumpa går liksom lenger bak enn det som vises, så ble misvisende! . Var ute å gikk i går og sjekket hele tiden om rumpa var lavere, noe den var.

Men ja, ser nå at jeg har glemt å stille ut ergobabyen igjen (stilte den inn pga spedbarnsinnlegget som ble så klumpete!)! Skal prøve å gjøre det i dag og se om det funker med den puta!! :)

ImageUploadedByBV Forum1457768048.377993.jpg
ImageUploadedByBV Forum1457768064.735787.jpg

Ser det bedre ut nå?? Får fortsatt ikke støtte under lårene pga puta (målet med den er jo å få henne høyere i bæresæla) men rumpa er lavere enn knærne og jeg klarer ikke å få knærne under rumpa heller så hun har jo rett knekk. Er puta inni som fører til det.

Back
Topp