spedbarnsboken

hirly

Gift med forumet
Sandvik er jo så greie og deler ut endel litteratur til oss gravide.. Fikk svangerskapsboken da jeg var på første legekontroll, fikk fødselsboken i posten tidlig i svangerskapet. Nå lurer jeg på når vi får spedbarnsboken og hva dere som har denne fra før syns om den...

Den får du på sykehuset/barsel, tror jeg. Helt grei bok, en del reklame, men også mye nyttig info[:)]

ORIGINAL: babysol

Den får du på sykehuset/barsel, tror jeg. Helt grei bok, en del reklame, men også mye nyttig info[:)]

vi skal vel føde på samme sted så regner med du har oversikt :) mener også å ha hørt dette tidligere men blei usikker :) Takk skal du ha

jeg har hatt denne boken lenge nå.. Jeg plukket den opp på føden da jeg var der i forbindelse med trening i svangerskapet, en "undersøkelse" jeg meldte meg på. Har lest mye i den. Det står mye info der om alt mulig fram til barnet er 1 år. Utvikling, vekt, amming.. stell av babyen.. ryddig og grei bok..

fødselsboken har kommet bort, så jeg har bestilt ny.. Har lest den 3 ganger selv, men må ha en så samboer kan få lese også. han må få lest den ferdig synes jeg[:D]

ORIGINAL: hirly

vi skal vel føde på samme sted så regner med du har oversikt :) mener også å ha hørt dette tidligere men blei usikker :) Takk skal du ha

Vi skal nok på samme sted, ja [:D] Og nå nærmer det seg veldig - vi er jo høygravide!!

ORIGINAL: hirly

Vi skal nok på samme sted, ja [:D] Og nå nærmer det seg veldig - vi er jo høygravide!!

Ja hjelpes meg.. er jo bare to dager forskjell på terminene våre jo.. hehe.. kan godt hende vi treffes på sykehuset da. Blir utrolig spennende :)

Back
Topp