Spedbarnforsikring

Banana84

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Har begynt å snuse litt på dette... En vet jo aldri hva som skjer, og jeg tenker at skulle det skje noe er den økonomiske bistanden her gull verdt!

Er det noen andre som har tenkt det samme, og i såfall hvilken bank?

Har tilfeldigvis sett at If og Gjensidige har, men har ikke gjort research på vilkår eller andre tilbydere enda. Nevnte det så vidt for min mann denne uka, at dette burde vi sjekke opp. Vi hadde gjennom Codan Forsikring til førstemann, det kom tilbud gjennom babyboksen den gangen.

Hva dekker det egentlig ? For alt innen sykhus opphold ol er jo gratis uansett. Vi har forsikra dei andre når dei er 3 mnd ( tror det var grensa for vanlig forsikring ) har tenkt på det selv men sjønner ikkje hva vi kan trenge det for?

Gikk for den gratis spedbarnsforsikringa fra babyboksen, som du sier, er det gratis så er det jo bare kjekt, så får vi se om vi går for barneforsikring videre. Og eventuelt hvilken type. Synes det er så mye å sette seg inn i, så har egentlig gitt mannen ansvar for det der nå når jeg er gravid, føler meg så mye dummere enn hva jeg egentlig er. Så stoler ikke på at jeg klarer å navigere ordentlig i den jungelen :p

En spedbarnsforsikring er en ren ulykkesforsikring. Den dekker det hvis babyen blir skadet under fødselen eller ila de første 6 mnd som gjør at han får varig invaliditet. Det er meget sjeldent det skjer, men veldig greit å være på den sikre siden å bestille en gratis forsikring.

Back
Topp