Spedbarn drikke vann

Jeg fikk beskjed om det på sjukehuset, at det var i orden, på varme dager. Men har ikke gitt det enda. Men det bør sikkert være romtemperatur eller 37 grader :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Vi gir det, men passer på at det ikke erstatter måltidene hans :) Så får det etter at han har spist :) Men her sier han klart ifra hvis det er tørst han er :p

Vi gir det, men passer på at det ikke erstatter måltidene hans :) Så får det etter at han har spist :) Men her sier han klart ifra hvis det er tørst han er :p

Hvordan merker du det? ;) det har jeg lurt litt på.. og er nok lurt å gi det etter mat ja :)

Hvordan merker du det? ;) det har jeg lurt litt på.. og er nok lurt å gi det etter mat ja :)

Når ingenting annet funker :P Når jeg vet han er mett, skiftet og kost med og han fremdeles ikke finner roen, så er det ikke så mye mer igjen enn vann :P

Hvor mye gir du da? Har tenkt på det selv nå som sommeren har kommet for fullt men vet ikke hvor mye man kan gi:) Om det er noen grense da:) Storesøster ble født i oktober så når sommeren kom var hun såpass stor at det ikke var noe å lure på :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja kan gi har ikke hATT behov på Vestlandet og jeg har mye melk.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor mye gir du da? Har tenkt på det selv nå som sommeren har kommet for fullt men vet ikke hvor mye man kan gi:) Om det er noen grense da:) Storesøster ble født i oktober så når sommeren kom var hun såpass stor at det ikke var noe å lure på :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg gir... Han drikker vann annerledes enn melk, så jeg lar han suge tre-fire runder :-) da pleier han å bli fornøyd :-)

*surrer på telefonen*

Ammehjelpen sier at det ikke er nødvendig å gi vann til babyer under 6mnd (som blir fullammet). Uansett sommer og varmt skal MM holde. Er visst 88% vann :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: S.
jeg fikk beskjed om å ikke gi vann, men det var når jeg full amma, vet ikke om det er no forskjell nå når han bare får mme. tror jeg må spørre om det neste geng

Jeg har fått tips om at man kan blande litt vann i utpumpet morsmelk og gi på flaske. Har ikke fått bruk for det selv ennå.

Ammehjelpen sier at det ikke er nødvendig å gi vann til babyer under 6mnd (som blir fullammet). Uansett sommer og varmt skal MM holde. Er visst 88% vann :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Er ikke nødvendig, men av og til godt å slippe å sitte med puppene ute hele dagen. ;) jeg har ikke gitt, men idag kokte jeg klart. ;)

Back
Topp