Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står det mye nyttig og spennede i den?Jeg leste masse i den
Ja, gjorde igrunnen det. Ble litt den bruksanvisningen vi ikke fikk tildelt når ungen ble født. Var det noe jeg lurte på, så sjekket vi den først, og fant vi ikke ut av det, så ringte jeg mammaStår det mye nyttig og spennede i den?
Ja mamma er alltid god og ha når man lurer på noe derJa, gjorde igrunnen det. Ble litt den bruksanvisningen vi ikke fikk tildelt når ungen ble født. Var det noe jeg lurte på, så sjekket vi den først, og fant vi ikke ut av det, så ringte jeg mamma
Tar det så lang tid før denne boka kommer i posten?Jeg leste masse i den
Ja mamma er alltid god og ha når man lurer på noe der
Tar det så lang tid før denne boka kommer i posten?
Www.lillemini.com er bedreNoen som har denne? Bestilte den nemmelig for noen dager siden tenkte Kansje den er nyttig for 1gangs
Leser nå for tiden i fødselsboken...men skal nok snart over på spedbzrnsboken!Noen som har denne? Bestilte den nemmelig for noen dager siden tenkte Kansje den er nyttig for 1gangs
inne på www.lillemini.com er det også mye nyttigNoen som har denne? Bestilte den nemmelig for noen dager siden tenkte Kansje den er nyttig for 1gangs