Sparsom blødning under mensen??

Milla99

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junibollene 2023
Snøfnuggene 2025 ❄️
Februarhjertene 2025
Hei!❤️ Noen her som har lette menstruasjoner (sparsomme blødninger eller blødning i 2-3 dager)? Jeg har hatt mensen i 3 dager nå, tror den er på hell allerede! :( Har også blødd mindre denne syklusen… Leste jo selvfølgelig at lite blødning kan føre til at det blir vanskeligere å bli gravid da livmorslimhinnen ikke blir «tømt» skikkelig :( Noen som har det, men som har blitt gravid uansett??

Jeg blør også rundt 2-3 dager og absolutt max 4 dager men siste dagen er mer spotting. Det er veldig sparsommelig enn det jeg husker fra tenårene. Har så langt blitt gravid 3 av 5 aktiv prøveperioder, og tviler at de to jeg mistet har noe i forbindelse med sparommelig blødning å gjøre.

Jeg har sparsom blødning. Kan som regel klare klare meg med noen få blå tamponger første dag, kanskje 1-2 andre dag, og så holder det stort sett å bruke truseinnlegg de resterende dagene (normalt for meg er at jeg blør i 4-5 dager hvorav 3-4 er mer som spotting).

Var bekymret for det samme som deg på grunn av dette, men har blitt gravid på PP1 hver gang vi har prøvd, så her var bekymringen grunnløs iallefall :happy:

Back
Topp