sparkling og maling når vi har baby her

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Så da er kjæresten i gang her.. i lille leiligheten så blir jo til at hele leiligheten okuperes nå som kjøkkenet pusses litt opp .. men men det får vi overleve [;)]

men så lurer jeg da.. lukt av sparkel (sånn man grunner med først for å få det gjevnt, som ligner sement) - er det helseskadelig på noe vis? .. er jo hypernervøs for sånne ting i forhold til lille snuppa på halvannen mnd. som også er her.. han er i gang nå da.. og snuppa er jo også her.. håper det ikke er skadelig..

litt nervøs for den dagen han skal male selv om det er vannbasert maling, da tror jeg vi tar en tur på besøk mens han holder på.. for hvordan er dette?

Ikke bruk vannmaling, det er mye farligere enn oljemaling!

Ville reist vekk noen dager... Det gjorde jeg for et par mnd siden da vi malte kjøkken innredninga...
Tok med meg jenta mi som var 3 mnd, og var vekk i 4 dager... (etter anbefaling fra helsesøster)

ORIGINAL: smash

Ikke bruk vannmaling, det er mye farligere enn oljemaling!

Ville reist vekk noen dager... Det gjorde jeg for et par mnd siden da vi malte kjøkken innredninga...
Tok med meg jenta mi som var 3 mnd, og var vekk i 4 dager... (etter anbefaling fra helsesøster)

hmmm.. ok, kanskje vi skal reise en tur vekk de dagene han maler da?!

men sparkelen er vel ikke farlig? for det sparkels her i dag[8|]

Anbefaler deg å male med vannmaling (Sense fra Jotun). Er anbefalt av NAAF og gasser ikke i det hele tatt!

Det med sparkling vet jeg ikke, men kanskje ikke dumt å reise bort når det skal gjøres.

Har ikke så peiling på sparkel dessverre...
Men dere burde virkelig ikke bruke vannmaling... Mange tror den ikke er farlig fordi den ikke lukter så mye, men gassene er sååå farlige... Oljemaling lukter sterkt, men gassene forsvinner ganske fort...

takk jenter [:)]

min samboer er snekker og har fått maling fra beckers. skal visst være best i følge han-, kan visst nesten spises,har miljø svanemerket og skal ikke slippe ut særlig farlige gasser ...  hmmmm -mens jeg vil bruke SENSE fra Jotun... men men... [8|]

har sparklet her nå med ferdig sparkel fra beckers. lukter litt men ikke særlig.. får satse på at det er trygt være i, bare lufte godt.

reiser vekk når han maler og blir 3-4 dager.. burde vel gå greit?
blir jo så lett hysterisk jeg nå for tiden

Back
Topp