Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper endelig at både du og babyen er klare til å få dette overstått ved neste kontroll, nå har dere slitt lenge nok.Hei søte jenter! Så hyggelig at dere har tenkt på meg.Har hatt så dårlig internettforbindelse på sykehuset
Jeg er hjemme på perm nå. Prøvene mine er fortsatt ikke bra, og det kommer dem nok ikke til å bli før fødselen heller :/ Cellene mine får ikke næring og er dehydrert hele tiden.
Men jeg trengte sårt å komme hjem til vesla mi nå. Og kvalmen kan dem jo ikke stoppe lengre.
Men fordi ting er som det er nå, skal jeg på kontroll på sykhuset om 10 dager, hvor dem skal sjekke meg om jeg kan settes i gang. Da vil jeg være 37+ 3-4 uker. Han kan dessverre ikke være ut tiden i magen min!
Tusen takk for tråden Det var veldig hyggelig å se
Når jeg har en dato å se frem til, så håper jeg at motet holder seg like bra Fikk beskjed av overlegen av jeg måtte få meg en time modningsakupunktur, så kanskje jeg var helt klar! Jeg skal jo klare meg etter fødselen også.Håper endelig at både du og babyen er klare til å få dette overstått ved neste kontroll, nå har dere slitt lenge nok.
10 dager går jo ganske fort Imponert over at du fortsatt henger sammen med ei lita jente fra før av <3
Takk♥Godt å høre fra deg ...
Har tenkt masse på deg.
Håper du blir satt i gang om ti dager og at du slipper å være i denne tilstanden veldig mye lenger
Bedre å få han ut for dere begge! Blir godt for deg og få kroppen din på rett kjør igjen. Du har virkelig ikke hatt et godt svangerskap, jeg håper bare så inderlig at du får en god fødselsopplevelse denne gangen <3Hei søte jenter! Så hyggelig at dere har tenkt på meg.Har hatt så dårlig internettforbindelse på sykehuset
Jeg er hjemme på perm nå. Prøvene mine er fortsatt ikke bra, og det kommer dem nok ikke til å bli før fødselen heller :/ Cellene mine får ikke næring og er dehydrert hele tiden.
Men jeg trengte sårt å komme hjem til vesla mi nå. Og kvalmen kan dem jo ikke stoppe lengre.
Men fordi ting er som det er nå, skal jeg på kontroll på sykhuset om 10 dager, hvor dem skal sjekke meg om jeg kan settes i gang. Da vil jeg være 37+ 3-4 uker. Han kan dessverre ikke være ut tiden i magen min!
Tusen takk for tråden Det var veldig hyggelig å se
Jeg håper veldig det jeg også. At jeg kan pusle med ting til lillebror og glede meg over det. Kvalmen vil nok være likedan, men hei, har holdt på siden uke 5, så skal overleve dem siste dageneOi oi tøffe dager for deg! Håper du får noen gode, siste dager i svangerskapet hjemme nå og at kvalmen er minimal!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg håper også det. Ble igangsatt sist, og hadde en traumastisk opplevelse, men denne gangen blir jeg ekstra godt fulgt opp, og de sier at det vil nok bli bedre denne gangenBedre å få han ut for dere begge! Blir godt for deg og få kroppen din på rett kjør igjen. Du har virkelig ikke hatt et godt svangerskap, jeg håper bare så inderlig at du får en god fødselsopplevelse denne gangen <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er godt og høre! Og veldig viktig!Jeg håper også det. Ble igangsatt sist, og hadde en traumastisk opplevelse, men denne gangen blir jeg ekstra godt fulgt opp, og de sier at det vil nok bli bedre denne gangen