sparkjøp :)

Alk84

Gift med forumet
de har ikke så mye, men mye av det de har til de minste er så fint :) var der på formiddagen i dag og fikk kjøpt, tre bodyer, en pysj, en sparkebukse/bomulls-snekkerbukse, to sånne seklesjerf (som jeg kaller det:p) og to sommerluer :) + gummistøvler, sandaler og 4 boksere til storebror :) og en eske med noe surt godterier til meg :p for 1054 kr :) syns ikke det var så gæli da:) ble litt nervøs for prisen når jeg nærmet meg kassa, men ble positivt overrasket da :D

Handlet masser av klær til storesøster der da hun var liten. Så mye fint og særlig ulla!

Handlet masser av klær til storesøster der da hun var liten. Så mye fint og særlig ulla!
Ulla til sparkjøp er knall bra. Det varer og varer uten å gå hull eller loe.. Sverger til sparkjøp ull altså etter å ha prøvd det meste..

Ulla til sparkjøp er knall bra. Det varer og varer uten å gå hul eller loe.. Sverger til dparkjøp ull altså etter å ha prøvd det meste..

Jeg elsker sparkjøp, alt fra gulpekluter til sengetøy til pysjamaser til Luna er kjøpt der :D
Har faktisk funnet en del sommerkjoler og sånt til meg der også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, sparkjøp har mye fint til små :) Men jeg husker jeg hatet det da min mor alltid skulle ha meg med dit hver gang jeg trengte noe nytt da jeg var mindre :P Sparkjøp og Cubus var jo bare sååå teit! :P

Og helseteppene de har der er supre. Mye større enn de "vanlige" :)

Ja, sparkjøp har mye fint til små :) Men jeg husker jeg hatet det da min mor alltid skulle ha meg med dit hver gang jeg trengte noe nytt da jeg var mindre :P Sparkjøp og Cubus var jo bare sååå teit! :P
Hihi, husker jeg haaasta å handle på Lindex og Cubus.... men som voksen (kan jeg kalle meg det? :-P) begynte jeg til og med å jobbe på Lindex :-P hihi...forandrer seg litt med åra ja. .. :D

Mye fint på sparkjøp ja,de har forandret sortimang mye de siste årene:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hihi, husker jeg haaasta å handle på Lindex og Cubus.... men som voksen (kan jeg kalle meg det? :-P) begynte jeg til og med å jobbe på Lindex :-P hihi...forandrer seg litt med åra ja. .. :D

samme her! For mamma skulle bare kjøpe klær til oss på halv pris av rød pris på Lindex. Sååå flaut!!:-p men ja, spar kjøp har mye gøy altså! Har kjøpt mange ullsokker og div der til storebror.. :-)

Sofa strømpebuksene de har på Sparkjøp er de beste på passform. Sitter godt rundt ankelen :D

Ble så inspirert at jeg bestilte to bodyer, to pledd og to babystrømpiser. Har sparkjøp i nærheten men er så mye greiere å netthandle ;)

Ble så inspirert at jeg bestilte to bodyer, to pledd og to babystrømpiser. Har sparkjøp i nærheten men er så mye greiere å netthandle ;)

Så enig vedr netthandel!

også har de stømpebukser med antiskli på kna der :D de er flotte å ha for en som krabber på vinteren :D

Back
Topp