Sparking!

Vejo

Forelsket i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
100 % sikker på at jeg kjente spark i kveld, ikke bare inni, men utenpå mot hånda! Trodde nesten ikke det skulle være mulig så tidlig (16+5) og med morkaka foran som jeg har nå. Kjente det rett over symfysen. Veldig koselig.
 
Åå Så koselig[emoji7] 1 eller 2? jeg kjenner mye dulting innvendig og kjenner det igjen fra forrige gang, selv om de sier det er alt for tidlig vet jeg hva jeg kjenner[emoji16][emoji7]14+3
 
Jeg (eller mannen) kjente spark i uke 16 utenpå sist jeg var gravid. Føler jeg kjenner det utenpå nå også innimellom men mannen har ikke kjent det enda da :) han er for utolmodig og tar vekk hånda i det mini sparker.
Er så koselig å kjenne liv ❤
 
Åå Så koselig[emoji7] 1 eller 2? jeg kjenner mye dulting innvendig og kjenner det igjen fra forrige gang, selv om de sier det er alt for tidlig vet jeg hva jeg kjenner[emoji16][emoji7]14+3

Det er nr 2. Jeg synes også jeg har kjent små bevegelser siden uke 12-13. Med førstemann kjente jeg litt fra uke 15. Var til jordmor 15+5 og hun sa det var bare tull at man ikke kunne kjenne noe særlig før ca uke 18. Men såklart, det er stor normalvariasjon.
 
Back
Topp