Sparking!

Lillfisen

Glad i forumet
Tror ikke frøkna i magen har vært stille mer enn tretti sekunder sammenhengende i dag altså! Herregud for et leven inni der. Jeg blir sittende i forsvarsmodus og vente på neste spark hele tiden omtrent. Skjønner at dette er gode tegn, men det blir litt anspent for min del :)
Regner med det roer seg om noen uker og hun får litt mindre plass og herje på.

har hatt det sånn i flere uker :p jordmor var overasket over hvor mye magen beveget seg når hun skulle undersøke og finne ut hvordan hun ligger :) hun ligger med hodet ned og kjenner at hun beveger seg hele dagen og har mye nedpress og kynnere i tilegg. noen ganger må jeg innrønne at jeg blir litt lei og sliten av det :P

Jente her også! Mye sparking på sida her også.. Høgresida og oppover er der de kommer stort sett!

Hm.. Så innmari koselig :-) er det første deres? Litt uoppdatert her. Fant nemlig ikke forumet før igår. Får ikke til å endre navn (på meg selv) engang :-P mye "nytt" å snoke igjennom:-P
Vet ikke selv hva vi får, men har 2jenter fra før.. Så ønsker meg en gutt, selv om jeg gleder meg uansett ;-)

Villemo

Jente her også, som er ganske vill, noen ganger ser jeg for meg at hun har ordentlige raserianfall, for det kjennes sånn ut:P

Hm.. Så innmari koselig :) er det første deres? Litt uoppdatert her. Fant nemlig ikke forumet før igår. Får ikke til å endre navn (på meg selv) engang :p mye "nytt" å snoke igjennom:p
Vet ikke selv hva vi får, men har 2jenter fra før.. Så ønsker meg en gutt, selv om jeg gleder meg uansett ;-)

Villemo
Velkommen til forumet da :)
Jente nummer to på vei her ! Får se om vi får bekreftet kjønnet på ny ultralyd om noen uker. Når har du termin da?

Tusen takk :-D
Har termin 11.desember. Vi skal ikke vite kjønn.. Er såååå spennende :-D
Dere andre da?

Villemo

Jeg haren liten jente som sparker meg så hardt i siden nå. Skvetter ofte til! Det begynner nesten å gjøre litt vondt, men da vokser hun seg vel bare sterk :D

vi venter vårt første <3
jenta er som sagt tidligere sykt aktiv og ligger med hode ned og har termin på julaften (24/12) :P

Back
Topp