Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inatt har jeg overhode ikke sovet. Lille prinsessa i magen har vært "våken" og hatt fest i magen med mange harde spark, og sparker ennå. Utrolig koselig men og litt slitsomt![]()
Dette er mitt tredje svangerskap og har aldri opplevd dette før. Ikke en eneste liggestilling har funket og dette er som du sier bare en begynnelse. Håper hun kanskje kan endre sin døynrytme i tiden framoverBare vent, det blir ikke bedre før hun er uteog da holder hun deg våken fordi hun vil ha mat og kos
![]()
Håper dette er ett engangstilfelle eller en periode. Men selvsagt koselig og kjenne henne over lengre tid ha fest inni hybelen sinHar ikke kjent noe særlig enda jeg. Gleder meg til det, selv om jeg sikkert bør nyte at ingenting holder meg våken om natta. Morkaka foran og litt naturlig padding er nok grunnen.
Barbamamma
Såpass jaDette er mitt tredje svangerskap og har aldri opplevd dette før. Ikke en eneste liggestilling har funket og dette er som du sier bare en begynnelse. Håper hun kanskje kan endre sin døynrytme i tiden framover![]()