Sparking på gang!!

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Ligge no i senga og etter fleire daga no har eg funne ut at det faktisk er spark eg kjenne nede i magen! <3 Det er så hærlig og kjenne!
Kjæresten er "grinete" for han ikkje får kjenne :) Hehe
Hadde egentlig forventa at eg måtte vente endå lenger før eg kjente det, med tanke på at morkaka ligger foran, men no ligge eg altså i senga og har godt med selskap av den lille krabaten som er i full gang med noke som kan likne fotball trening! ;) <3

Hehe...gratulere med første sparkene. De er herligeeee...ikke sant?
morsomt..for jeg holdt på med det også.
jeg kjenner dem sterkere da for morkaken er ikke foran.
det søte er at hun sparker sterkere kl. 11:30 om natten hver kveld.

Her er det både natt å dag, kjennes ut som han både svømmer,ruller,stuper kråke og vanlige spark laughing7

Kjempe kjekt med spark! :) Her har det vært litt roligere de siste par dagene, men så har jeg jobbet en del i huset også, så det kan være derfor jeg ikke kjenner det så godt... Satser på en rolig dag i dag der jeg får kjenne mye av lille jenta! :)

Hurra for spark :)

så kjekt da :) håper å kjenne de tydelig jeg også snart. har kjent bobble for evighet siden og en fiskehale for to dager siden. har ikke kjent mer etter det. håper på mye mer snart :)

Såå deilig følelse! Her også er det mye liv om dagen :)

Så herlig!!! :) kjempe morro!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Hærlig! :) Jeg kjenner endelig masse spark jeg også, aktiv liten krabat, særlig når han får brus *kremt*.. I eksamen va han helt på styr.. jeg sier han.. men aner ikke hva det er btw.

Gratulerer så masse med sparkene. Det er så ubeskrivelig koselig. Da blir det ikke lenge før det kjennes på utsiden også :)

Back
Topp