Sparking! Masse Sparking!

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Nå slår han kollbøtter der inne! Fikk fanget det på film i dag! Plutselig så ser du magen stikker ut :D
Magisk!

Kjenner dere mye liv der inne? Har dere forsøkt å filme det allerede?
Jeg skal prøve å få en ny film hver uke, slik at jeg kan se hvor mye mer vi ser sparkene på utsiden D:

Ja lillegutt her sparker ganske mye, får vondt i ribbeina og skvetter til:) har fått filmet det, veldig morro!:) deilig å kjenne at han har det bra :)

Vanvittig mye aktivitet her også :D
Han slår kolbøtte så jeg skvetter til og får vondt noen ganger :eek:

Jeg fikk filma på snap i går, så ut som en hamster krøp rundt under huden på magen. :eek: :P Må ha vært en fot som gikk oppover :)

Han snur seg rundt så hele magen velter seg rundt.

Ja nå begynner det virkelig å ta av inni der<3 men hver gang jeg roper på pappaen å sier han må komme å se, så slutter det. Han blir helt oppgitt:)

Åh, så heldige dere er!
Kjenenr så vidt selv, magen beveger seg absolutt ikke, og mannen kjenner ingenting :sad010
Morkaka ligger foran, så litt kjedelig :/

Full action her også! Har ikke kommet på at jeg kan filme det, men det skal jeg jammen gjøre! :D

lillefrøkna her og romsterer fælt, men omtrent bare når jeg er hjemme alene og har slappa av en stund! pappan får kjenne spark ofte trass i foranliggende morkake, så tenker han snart får se det bevege seg og :) 25+3 her :)

Åh, så heldige dere er!
Kjenenr så vidt selv, magen beveger seg absolutt ikke, og mannen kjenner ingenting :sad010
Samme her. Blir nesten litt beskymret når jeg ser hvor mye andre føler liv. Men legen sier det er normalt og også at jenter pleier være lunere så får vel bare nøye meg med at jeg ihvertfall slipper å bli plagene av for mye spark. Kjenner jo liv h er dag, men bare kjent det så vidt utenpå et par ganger.

Myr spark her!:)er 3-4 uker siden jeg fikk filma den første filmen!:p

Åh, så heldige dere er!
Morkake ligger forran her også, men her er det Texas. Kjenner mye mer nå enn med de to forrige! Ikke midt på magen, men oppe og nede.

Åh, så heldige dere er!

Hvor langt har du kommet? Jeg hadde samme problem med morkaken. utrulig kjedelig!

Back
Topp