Sparking ja

fru gravdal

Elsker forumet
Nå tror jeg lille frøkna innni magen sparker såpass at pappan kan kjenne det.. og han som har venta å venta.. han er ute 14 dager av gangen i jobb så det skjer jo en del på 14 dager, blir spennende om han kjenner noe når han kommer hjem nå, blir overasket hvis ikke.

Flere pappaer som får ta del i gleden nå???

Min har enda ikke kjent det, jeg har derimot kjent det utpå magen. Virker som om at når han legger hånda på vil babyen ikke sparke... :P Skal prøve igjen i kveld å se om han gir ett spark til far :-)

Her fikk pappaen kjenne det for to uker siden, uke 20 + 6 var jeg da.[:D]. Tror han var litt stolt.

Her kan han kjenne spark hver kveld om han vil[:D]...kjennes veldig godt utpå magen nå..

Her har han fått kjenne det i noen uker nå, og sett det utpå magen noen ganger. Pappaen har til og med blitt sparket i hode! hehe. "Det er min mamma ikke din!" [8D]

Oliver er veldig aktiv i magen til tider, og selv om det er utrolig kjekt, så gruer jeg meg litt til sparkene begynner å bli kraftigere! Hvertfall oppe med ribbebeina og ved blæren!!!

ORIGINAL: Lotusblomst

Min har enda ikke kjent det, jeg har derimot kjent det utpå magen. Virker som om at når han legger hånda på vil babyen ikke sparke... :P Skal prøve igjen i kveld å se om han gir ett spark til far :-)

Samme her

ORIGINAL: Veumjenta

Sambo har kjent spark utenpå et par ganger bare, jeg kjenner det hver dag/kveld. I går kveld tok det HELT av inni magen her, Andreas hoppet og danset så hele magen beveget seg. Men da satt så klart mannen og så på fotball på tv [;)] Kan jo ikke sitte/ligge med hånda på magen min hele tida heller [8D]

Hva er det med disse mannfolkene og fotball!!! [;)] Tok helt av her i går også, så sparkene veldig tydlig utpå. Men det var jo Brann på tv så da går det jo ikke! [8D] når han først kom for å se, så var jo lillegutt snudd seg, og nektet å sparke mer!

Jentungen og minstemann har kjent det utenpå magen og i går så sa minstemann min på 6 år;

" Mamma, det er jammen bra det er ei jente for da har ho noe å skylde på når ho ikke kan sparke fotball, det var ikke noe fart i det sparket der altså....."  [:D][:D][:D]

Skal sies at han akkurat har begynt å sparke fotball og er ille stolt av det[;)]  Og så "glemmer" han at mammaen hans har sparket i maaaange år før jeg fikk jentungen for snart 12 år siden[:)]

kjente det for første gang på utsiden i går. kjempe herlig[:D]
bf har ikke kjent det ennå da men han kan kjenne det vis han har hånden på riktig sted til riktig tid[:)]

[:)]ja han har kjent det,strålendes fornøyd med det[:D] va så gøy å se ansiktsutrykket hans første gangen..kooooselig[:)]

her også kjennes det godt:) men sparker stort sett i små dosa,så må være på plass med handa rimelig fort.. E vell ei veke sida pappaen kjennde d..stort augeblikk

Back
Topp