Sparking i underlivet

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Noen som opplever å få seg skikkelige spark nedi blæra og underlivet? Det er så ekkelt og det blir bare verre og verre! Hun kyler til meg her, spesielt når jeg ligger på ryggen, så finner ingen gode liggestillinger. Og siden jeg er andregangsfødende, så er det ikke sikkert at hun kommer til å snu seg på lenge Noen som har tips? Kan jeg prøve å dytte på henne, slik at hun flytter seg litt mer rundt?

Kan det ta lenger til å snu seg andre gangen? :) er selv andregangsfødende nå:) i uke 36, skal på kontroll mandag. Spent på å høre om hun har festet seg.

Ville snakket med jordmor om det:) Hvor langt er du på vei? Er vel snart 36-ukerskontroll uansett?

Har det akkurat likt som deg! vet ikke hva man kan gjøre, men jeg dytter ofte borti han, sånn at han beveger litt på seg! :p

har du prøvd bekkensbunnknipene når det skjer? Har funnet ut at det ofte at det hjelper meg. Måtte nesten sjekke om det stakk noe ut der nede noen ganger når den har dyttet som verst.:laughing002

Noen som opplever å få seg skikkelige spark nedi blæra og underlivet? Det er så ekkelt og det blir bare verre og verre! Hun kyler til meg her, spesielt når jeg ligger på ryggen, så finner ingen gode liggestillinger. Og siden jeg er andregangsfødende, så er det ikke sikkert at hun kommer til å snu seg på lenge Noen som har tips? Kan jeg prøve å dytte på henne, slik at hun flytter seg litt mer rundt?

Ja, samme her! Men her er det slag siden hun ligger med hodet ned. Noen ganger føles det ut som om hun skal slå seg gjennom og ut av livmoren. Jeg prøver å dytte litt på henne og snur meg fra side til side. Tror ikke det er så mye annet å få gjort. Veldig vondt når hun holder på sånn.

Det virker ikke som hun har noen planer om å snu seg med det første. Hun «sitter» inni magen min med hodet på høyre side, ryggen ut mot siden av magen og tærne klistret ned i blæra mi. Når hun krafser, så blir jeg rett og slett litt uggen, det er en så ekkel følelse. Det er snart ny kontroll ja, men vet ikke hvor mye de kan gjøre med det. Jeg har prøvd å dytte forsiktig på henne, og da snur hun litt på seg, men så vipps, er hun tilbake i «gropa» si.

Back
Topp