sparking i ribbeina

terese

Flørter med forumet
Opplevde for første gang i dag at babyen sparket i ribbeina, og det var ingen fantastisk opplevelse for å si det sånn! Siden jeg hadde setefødsel forrige gang har jeg aldri kjent noe slikt før, og jeg har heller ikke trodd at det er noe spesielt plagsomt, når jeg har hørt andre gravide klage over det. Der tok jeg feil. Fikk nesten sjokk da det skjedde første gang, for det var så utrolig ubehagelig og ikke så lite vondt heller... Nå har hun holdt på i hele kveld og jeg kan ikke forestille meg 1 mnd til med dette! Er det flere som synes dette er kjempeekkelt? Skal det virkelig føles slik?
Nå har jeg ihvertfall bedre forståelse for andre høygravide når de klager over sparking i ribbeina!

Åh..vet så godt hvor ubehagelig det er!!!! Mitt er bristet, og lille fortsetter å sparke... Det er så sinnsykt vondt når hun holder på. Blir godt når hun er ute,og ribbenet endelig kan hvile.... Jeg har termin 17 des.og har vært plaget av dette i mange uker.

Lykke til videre!!![:)]

I know!!!! Skikkelig irriterende.... babisen har ligget i sete leie helt til nå og da har jeg ikke merket noe ubehag, men nå har han/ho snudd seg.... og jaggu kommer det ikke en suser opp i ribbebena ja!! kommer til å bli helt skev etter dette...hehehe....

Back
Topp