Sparking<3

Mini88

Flørter med forumet
Jeg synes det er helt fantastisk å kjenne den lille romstere og sparke i magen:love7 En superherlig følelse:) Er dere ikke enig?:love017

Herligste følelsen :happy093

Og kilde til bekymring så fort det blir litt stille! Ble nesten rørt til tårer i går når jeg endelig fikk en skikkelig runde med spark etter 3-4 veldig rolige dager!

Ja etter snart en uke med paracet knasking og nå antibiotika. Er det utrolig deilig å kjenne at det er MASSE liv og røre i magen ;))

Den beste følelsen i hele verden ♥ Jeg er så heldig som har en kjempe aktiv gutt, så det er sjeldent et stille øyeblikk fra han ;) Veldig godt og betryggende :D

Sent from my GT-I9100

Er kjempe herlig å kjenne bevegelsene hennes, men nu har hun begynt å sparke i ribbeina og det er ikke fullt så behagelig! :p
Av og til må jeg legge handa på ribbeina og prøve å "stoppe" ho! :p

Ja det er deilig å litt kilende følelse :P hehe, og så skjønner man så inderlig godt at baby en har sin egen vilje, o vi kan ikke styre den ;)

Jeg er helt enig! <3 selv om det til tider kan være veldig ubehagelig når h*n sparker nedover, er det samtidig helt herlig å kjenne liv :)

Det er helt fantastisk :) satt på t-banen på vei hjem i sted. Smilte og småflirte for meg selv når hun sparket <3

Jo, men ikke like fornøyd når det går utover ribben og blære. Og så vil jeg gjerne at mannen skal kjenne de harde sparkene som nesten tar livet av meg, men han er så treg til reagere :-P

Joda, sparkingen er som regel en helt fantastisk følelse, men det hender jeg er drittlei også. I hvert fall når sparkene kommer langt nede mot blæra, eller når de kommer i et enda renn...

Hehe, det skjønner jeg godt:) Lillejenten har til nå nesten kun sparket utover så da går det greit:) Her om dagen sparket og romsterte hun så mye at jeg måtte filme det;)

Back
Topp