Sparketråd

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Tenkte det kunne være ålreit å ha en sparketråd siden sikkert mange av oss begynner å kjenne litt aktivitet nedi magehuset :)
Sitter her i sofaen nå og har sittet i ro ganske lenge.. så plutselig kjenner jeg de søteste små spark inne i magehuset :D er sååå forelska <3!!!! Holder på enda :) :) :) sikkert kjent det fra og til i 10-15 minutter nå :D
14+1 nå :) :) flere som kjenner små spark? :)

Har kjent "noe" som jeg er rimelig sikker på at er bevegelse i magehuset flere dager nå!:D Fant ut etter første gang jeg kjente det at det måtte være babyen, siden jeg aldri har kjent den følelsen før (ganske så spesielt, og vanskelig å forklare!):D Jeg trodde det var for tidlig, men min mor sa at hun faktisk kjente bevegelse på oss allerede fra uke 10, så det er jo mulig! Det er så kos!♡ Uke 12+2 i dag♡

Har kjent "noe" som jeg er rimelig sikker på at er bevegelse i magehuset flere dager nå!:D Fant ut etter første gang jeg kjente det at det måtte være babyen, siden jeg aldri har kjent den følelsen før (ganske så spesielt, og vanskelig å forklare!):D Jeg trodde det var for tidlig, men min mor sa at hun faktisk kjente bevegelse på oss allerede fra uke 10, så det er jo mulig! Det er så kos!♡ Uke 12+2 i dag♡
Klart man vet det selv når det er bevegelse :) det er en HELT spesiell følelse som er helt ubeskrivelig :D ♡ tror det er veldig individuellt når man kjenner liv :) jeg kan sverge på at jeg kjente noe allerede i uke 11 :) men nå blir det oftere og oftere ♡♡

Klart man vet det selv når det er bevegelse :) det er en HELT spesiell følelse som er helt ubeskrivelig :D ♡ tror det er veldig individuellt når man kjenner liv :) jeg kan sverge på at jeg kjente noe allerede i uke 11 :) men nå blir det oftere og oftere ♡♡
Ja, ikke sant!:D Ja, jeg begynte også å kjenne det i uke 11;) Er nesten hver dag her nå!:D♡ I dag har det faktisk vært opptil flere ganger!!:happy093♡♡

Jeg er ganske sikker på jeg kjente noe i går, spesielt når jeg la meg på kvelden og lå på magen var det noe som veltet seg der inne. I dag har jeg også kjent akkurat samme følelse. Så herlig:D

I to dager har jeg kjent noen bitte små spark, er så fantastisk!! 15+0 i dag. Var 17+0 sist svangerskap før jeg kjente noe.

Jeg kjente noe veldig tidlig denne gangen. Trodde egentlig ikke det var babyen jeg kjente, siden det tok så lang tid før jeg kjente noe sist gang :) men jeg har nok en liten turner ombord <3

Back
Topp