Sparkesykler de?

*Eternal*

Flørter med forumet
Lucas er blitt flink med sparkesykkelen. Han greier ikke enda å stå på den med to ben i fart; men han er utrolig flink til å sparke og bruke styringa[:D]

Sparkesykler deres oktober/novembergull?

Hehe fin!![:D] hun kommer til å bli en racer på sparkesykkel, hun har jo øvd seg litt da;)

Har ikke prøvd.. Har ikke tenkt over det, for han har så masse å farte rundt med. Hehe..
Han har sykkel, trehjulsykkel, elektrisk moped, traktor osv.. Jarra.. [;)]

ORIGINAL: lills

Har ikke prøvd.. Har ikke tenkt over det, for han har så masse å farte rundt med. Hehe..

KULT![:D] Den elektriske mopeden har han her også, og sykkel, men han liker best mopeden enda![:)]

Traktor fikk han til 3-årsdagen igår, er bare å vente på våren nå[:D][8D]

[8D]
ORIGINAL: *Eternal*

KULT![:D] Den elektriske mopeden har han her også, og sykkel, men han liker best mopeden enda![:)]

Traktoren blir brukt i stua og gangen her..

[8D]
ORIGINAL: *Eternal*

Traktoren blir brukt i stua og gangen her..

He he her også! og med den lille plassen jeg har her, med tohjulsykkel,motorsykkel, sparkesykkel og nå TRAKTOR isammen med ALLE lekene kan du bare tenke deg hvor liten plass det blir...[&:]
Er på tide å bli kvitt endel leker...eneste er at søstra mi sine har det meste og begynner bare å puste og stønne om jeg spør om hun vil ha mer....
Men har ei venninne som kanskje kunne trengt noe..eller er ikke slik venninne,men mer ei jeg har blitt kjent med etter vi fikk barn.
Er det fornærmende å "kaste" gamle leker på andre..? har tenkt litt på det..

Amelia elsker sparkesykkelen sin og fyyyyker frem og tilbake her i full fart! Begynner å få roen på å bremse med ene foten på bremsen også nå..[8D] Ikke bare bremse ved å ta ene foten ned på gulvet/bakken (alt ettersom vi er ute eller inne..[;)])

Leah skal få en til hun fyller året fredag, den er med doble hjul framme så tror hun får det til[:)]

hun sparker i bhg, mindre hjemme selv hun har sparkesykkel..

Såvidt jeg vet har han ikke prøvd seg på sparkesykkel så aner ikke hvordan han hadde klart seg. Tror han skal få en balansesykkel/løpesykkel til bursdagen sin.

mini her har en trehjul sparkesykkel som han elsker, har skikkelig fart og har veldig kontroll, så til sommeren blir det nok med bare 2 hjul[:D][:D]

så her går det i trehjulsykkelen, to hjul sykkelen med støtthjul og sparkesykkelen masse masse, han elsker og holde på med disse tingene[:D][:D]

OH YES!!

Full fart på sparkesykkelen! Jeg trodde ikke han skjønnte seg på det, eller syns det var noe gøy. Så fikk Adrian seg sparkesykkel, Noah kasta seg på og sparka i vei!!! Så når Adrian skulle ha den igjen ble det RAMASKRIK! Da va det bare å kjøpe en til! [:D] Han elsker det, bruker å hente han i bhg, og da sparker han hjem igjen! [:)]

Han får en i bursdagsgave av søsknene sine., han bruker brødrene sine nå. en skikkelig reser

Back
Topp