Jeg har en liten pøbel på 1,5 i hus. Hun sover kun utendørs i vogn, men sparker seg ut av alt og river av seg sokkene. Greit nok vår og sommer, men nå er det jo iskaldt!
Vi har til nå prøvd følgende:
Strømpebukser: rives av eller rives istykker
3 ulike vognposer, snørt igjen så bare ansiktet stikker ut, eller latt henne sovne med posen åpen og lukket etterpå. Funker ikke.
Prøvd å heller bruke tepper/dyne, funker ikke.
Lagt henne i utedress og fotposer eller sko. River av seg fotposer og sko.
Prøvd å ta på regntrekk, hun sparket i stykker regntrekket.
Tok på stormtrekk oppå vognposen, hun sparket seg ut av stormtrekket OG vognposen.
Altså, jeg blir sprø! Innendørs skriker hun til hun brekker seg, for der skal hun iallefall ikke sove, det gjelder også om vogna står inne i et kjølig rom. Over nyttår begynner hun i bhg og jeg aner seriøst ikke hva jeg skal sende med henne til soving
Gode tips ønskes!
Vi har til nå prøvd følgende:
Strømpebukser: rives av eller rives istykker
3 ulike vognposer, snørt igjen så bare ansiktet stikker ut, eller latt henne sovne med posen åpen og lukket etterpå. Funker ikke.
Prøvd å heller bruke tepper/dyne, funker ikke.
Lagt henne i utedress og fotposer eller sko. River av seg fotposer og sko.
Prøvd å ta på regntrekk, hun sparket i stykker regntrekket.
Tok på stormtrekk oppå vognposen, hun sparket seg ut av stormtrekket OG vognposen.
Altså, jeg blir sprø! Innendørs skriker hun til hun brekker seg, for der skal hun iallefall ikke sove, det gjelder også om vogna står inne i et kjølig rom. Over nyttår begynner hun i bhg og jeg aner seriøst ikke hva jeg skal sende med henne til soving
Gode tips ønskes!