Sparker nedover

Ja, jeg mistenker at lillegutt her og plager blæra mi enkelte dager, det er ihvertfall iblant helt kriiise med dobesøk, og jeg må veldig fort på do :P Men jeg har jo morkaka og nedi der, så kjenner det dessverre ikke, men det gir jo mening når jeg leser i denne tråden :P Syns han kan sparke mer oppover sånn at jeg kjenner ham jeg :P

Ikke så ofte han treffer blæren men andre organer kansje eg får ofte rykninger hvertfall, veldig ubehagelig, han vil vel ut hehe

Her brukes livmorhalsen som en eller annen "rumpe trampoline" . Eller så er alle spark i bukselinningen og nedover,må da være sammenkrøllet som en ball nedi der .

Min første satt rett opp og ned i magen og sparka meg i blæra i åtte uker(!), før han endelig snudde seg. Lille i magen har rumpa ned, hodet under det ene ribbenet og sparker opp i hodet/mitt ribben med ene foten og midt på magen. Faktisk tusen ganger mer behagelig enn forrige graviditet! :) føler med dere med bæresparkere.. Håper bare de alle har vett til å snu seg når termin nærmer seg..

Back
Topp