Sparker nedover

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Lille i magen sparker nedover

Ekkeeeeeeelt!!

Var sånn en av de andre gangene,husker ikke hvilken,hadde glemt d helt til h*n her begynte :p

131 dager til termin. Blir bare mer og mer aktivitet så er vel for tidlig å begynne å klage nå

Lillemor lå i halvannen mnd og spente meg i samme ribbeinet sånn at jeg ble helt skjev. Så håper ikke han her skal ligge og spenne meg i hufsa til han skal ut

131 dager til termin. Blir bare mer og mer aktivitet så er vel for tidlig å begynne å klage nå

Lillemor lå i halvannen mnd og spente meg i samme ribbeinet sånn at jeg ble helt skjev. Så håper ikke han her skal ligge og spenne meg i hufsa til han skal ut
Haha,nå lo jeg høyt!:P kan bli et snedig ganglag av d isåfall,og d er vel nok vagging allikevel:P går som ei gås jeg ihvertfall, spesielt når jeg må på do å tisse,har ikke sjangs til å gå normalt da!:P

Haha,nå lo jeg høyt!:p kan bli et snedig ganglag av d isåfall,og d er vel nok vagging allikevel:p går som ei gås jeg ihvertfall, spesielt når jeg må på do å tisse,har ikke sjangs til å gå normalt da!:p

DA sykemelder jeg meg i hvertfall!

Gangen min er helt fin til vanlig, men bekkenet krangler litt i innimellom og da går jeg plutselig som om at jeg var langt over 40 uker på vei

DA sykemelder jeg meg i hvertfall!

Gangen min er helt fin til vanlig, men bekkenet krangler litt i innimellom og da går jeg plutselig som om at jeg var langt over 40 uker på vei
Føler meg som ei gammal ei innimellom og d hjelper ikke at d kommer ukontrollerte stønnelyder pga kynnere :P

lillegutt sparke også nedover hele dagen.. holde på å tisse på meg:p
Hehe kanskje det er en guttegreie?

Bondemamma: da er det nok en gutt du bærer på du også ;)

(Nå skal jeg forsøke å sitere for å prøve å sende deg varsel om å lese denne posten
bondemamma85 skrev:

Edit: yeah! Det funka tror jeg?

Hehe kanskje det er en guttegreie?

Bondemamma: da er det nok en gutt du bærer på du også ;)

(Nå skal jeg forsøke å sitere for å prøve å sende deg varsel om å lese denne posten

Edit: yeah! Det funka tror jeg?
Fikk ikke varsel,sjelden jeg får d egentlig, må enten innpå tråden eller påminnelser..ååååh,jeg MÅ bare få vite d på neste UL!:D

Ser skikkelig lurt ut om man står i kø i butikken og plutselig bare kommer med et "æhh" , og kjenner man må ta seg sammen for og ikke tisse seg ut :p

Jepp! Og med litt svak muskulatur etter forrige fødsel er det veldig enkelt... Tisser litt i trusa hver dag jeg. Har storforbruk av truser

Haha.. Jeg har akkurat begynt å kjenne bevegelser (20+3), mye å glede meg til skjønner jeg ;)

Back
Topp