Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,kjennes ut som at føttene skal komme ut av "u know"!
Var sånn en av de andre gangene,husker ikke hvilken,hadde glemt d helt til h*n her begynteEr akkurat sånn det føles! Kan ikke huske at det var sånn sist
Var sånn en av de andre gangene,husker ikke hvilken,hadde glemt d helt til h*n her begynte![]()
Haha,nå lo jeg høyt!131 dager til termin. Blir bare mer og mer aktivitet så er vel for tidlig å begynne å klage nå
Lillemor lå i halvannen mnd og spente meg i samme ribbeinet sånn at jeg ble helt skjev. Så håper ikke han her skal ligge og spenne meg i hufsa til han skal ut
Haha,nå lo jeg høyt!kan bli et snedig ganglag av d isåfall,og d er vel nok vagging allikevel
går som ei gås jeg ihvertfall, spesielt når jeg må på do å tisse,har ikke sjangs til å gå normalt da!
![]()
Føler meg som ei gammal ei innimellom og d hjelper ikke at d kommer ukontrollerte stønnelyder pga kynnereDA sykemelder jeg meg i hvertfall!
Gangen min er helt fin til vanlig, men bekkenet krangler litt i innimellom og da går jeg plutselig som om at jeg var langt over 40 uker på vei
Hehe kanskje det er en guttegreie?lillegutt sparke også nedover hele dagen.. holde på å tisse på meg![]()
bondemamma85 skrev:
Fikk ikke varsel,sjelden jeg får d egentlig, må enten innpå tråden eller påminnelser..ååååh,jeg MÅ bare få vite d på neste UL!Hehe kanskje det er en guttegreie?
Bondemamma: da er det nok en gutt du bærer på du også
(Nå skal jeg forsøke å sitere for å prøve å sende deg varsel om å lese denne posten
Edit: yeah! Det funka tror jeg?
Den følelsen er ikke god,da d kjennes ut som at man tisser på seg!Den følelsen når det et stille og man plutselig får et kraftig spark på blæra ;-)
Ser skikkelig lurt ut om man står i kø i butikken og plutselig bare kommer med et "æhh" , og kjenner man må ta seg sammen for og ikke tisse seg utDen følelsen er ikke god,da d kjennes ut som at man tisser på seg!![]()
Ikke santSer skikkelig lurt ut om man står i kø i butikken og plutselig bare kommer med et "æhh" , og kjenner man må ta seg sammen for og ikke tisse seg ut![]()
Ser skikkelig lurt ut om man står i kø i butikken og plutselig bare kommer med et "æhh" , og kjenner man må ta seg sammen for og ikke tisse seg ut![]()
Fikk ikke varsel,sjelden jeg får d egentlig, må enten innpå tråden eller påminnelser..ååååh,jeg MÅ bare få vite d på neste UL!![]()
Er ca 8 mnd siden jeg fødte og nå er jeg 23 uker på vei ca..så det er ganske slaptJepp! Og med litt svak muskulatur etter forrige fødsel er det veldig enkelt... Tisser litt i trusa hver dag jeg. Har storforbruk av truser

Er ca 8 mnd siden jeg fødte og nå er jeg 23 uker på vei ca..så det er ganske slapt![]()