Sparker dynen om natten

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Nå har jeg lagt våken i halvannen time siden mini ligger å kaver noe voldsomt med dynen. Sparker den av , og opp i luften osv. Blir vel ikke mye søvn på meg resten av natten heller. Har sånne dyneringer på dynen så han ikke skal få den over ansiktet.
Kaver deres babyer med dynen om natten ? Har aldri oppleve det så mye før

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja hu er helt grusom. Så her sover hu i pose fast

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Javisst er det kaving :)
Var litt værre tidligere men hender hun sparker av seg dynen fortsatt.
Vi brukte vinterposen fra vogna inne i senga også en periode, den kavet hun seg ikke ut av.
Det finnes flere slags soveposer man kan kjøpe, noen kan vel festes i senga på et vis også tror jeg, om det blir for ille kan du ta deg en runde og se hva du finner? :)

Nå har jeg lagt våken i halvannen time siden mini ligger å kaver noe voldsomt med dynen. Sparker den av , og opp i luften osv. Blir vel ikke mye søvn på meg resten av natten heller. Har sånne dyneringer på dynen så han ikke skal få den over ansiktet.
Kaver deres babyer med dynen om natten ? Har aldri oppleve det så mye før

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Anbefaler nattpose! ;) da er det ikke like lett å sparke av dyna, og OM dem gjør det, så har dem hvertfall posen son varmer litt :)

Lurer på å kjøpe en pose selv,for har blitt mye kaving i det siste her også:P
Pose er pose? Eller noen bedre enn andre? Anbefalinger? :D

Vi har fått låne en enkel sovepose fra IKEA og den er helt super. Tror de selger i to tykkelser. Den vi låner er den tynneste. Tror det hadde blitt for varmt med den tykkeste + dyne oppå.
Her har vi dog ikke hatt noe særlig suksess med posen. Han klarer å sparke av seg dynen uansett :P
Men som regel er denne kavingen akkurat i innsovningsfasen og når han våkner for mat, så da kan jeg jo bare bre på ham når han har sovnet. Ellers om natten så ligger han ganske så rolig :)

Lurer på å kjøpe en pose selv,for har blitt mye kaving i det siste her også:P
Pose er pose? Eller noen bedre enn andre? Anbefalinger? :D

Jeg har bare kjøpt vanlige i bomull.. tror h&m har hatt noen som ikke er så dyre ;) men vet man får tak i både ull og dun.. vi har bare brukt noen "tynne" for da kan man bruke det på sommeren istedenfor dyne :)

Jeg har bare kjøpt vanlige i bomull.. tror h&m har hatt noen som ikke er så dyre ;) men vet man får tak i både ull og dun.. vi har bare brukt noen "tynne" for da kan man bruke det på sommeren istedenfor dyne :)

Ok,takker for svar;) Skal sjekkes ut:):D
Tenker ull blir litt voldsomt, må jo være jækla varmt...:P Går jo også mot mildere tider..

Ok,takker for svar;) Skal sjekkes ut:):D
Tenker ull blir litt voldsomt, må jo være jækla varmt...:P Går jo også mot mildere tider..

Ja nå skal jo ull regulere varme.. men mine unger blir svett av å gå med ullklær inne, så vil ikke bruke det om nettene heller :P her har hvertfall bomull fungert supert :)

Ja nå skal jo ull regulere varme.. men mine unger blir svett av å gå med ullklær inne, så vil ikke bruke det om nettene heller :p her har hvertfall bomull fungert supert :)

Oki;) Ja,tror bomull til veslegutt også:)

Det som har funka bra for oss er å surre han inn i et stort fleecepledd. Vi passer på at det ikke ligger løst rundt ansiktet, og litt "stramt" rundt kroppen ellers og han sover som en stein natta rundt. Greit å slippe å kjøpe pose, vurderte det en liten stund:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nattpose. Jeg har kjøpt Bamboline sin. Den fins i 3 str og har lang arm med overbrett. Den er laget i bambusfrotte og er rett og slett herlig. Varmeregulerende er den også. Perfekt om man har noen som har sart hud eller allergisk på noen måter.
Den koster det samme som de andre posene jeg har kjøpt, men de var uten arm, glidelås sim er i veien og alt for store.

Bamboline.no

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp