sparker av....

Alexanders mamma

Gift med forumet
...seg dyna hele tiden, noen som har noen gode råd??

Tenker på å kjøpe en større dyne slik at jeg kan feste endene mellom madrassen og sprinklene, men finnes det ikke noe alternativ?

Hvilken str på dynen har dere?

Jeg har 80x100 på den jeg har i senga.
Jeg dytter endene litt ned på kantene nederst slik at han ikke
skal kunne få dyna over seg....ligger ganske rolig når han sover [:)]

Jeg ville begynt med nattsafe! Ho her begynner også så smått å sparke av seg dyna, så nå er det ikke lenge til jeg finner fram safen. Den er kjempegrei!

ORIGINAL: #minime#

Jeg ville begynt med nattsafe! Ho her begynner også så smått å sparke av seg dyna, så nå er det ikke lenge til jeg finner fram safen. Den er kjempegrei!

Hvordan funker den?

Her går dyna av, men har ikkje brydd meg med det siden han fort blir for varm.

ORIGINAL: *JuLiAnE*

jeg tror du får kjøpt sånne klyper til å feste i hjørnene som du også fester i en av sprinklene..
ellers kan du sy på 2snorer i hvert hjørne og knyte...[;)]

hadde jeg også tenkt å foreslå...men er så varmt nå at vi bryr oss ikke om han sparker den av.

Virker han varm bruker jeg pledd eller helseteppe istedenfor dyne.

Du får jo sånne poser da, vet ikke åssen dem fungerer eller åssen dem ser ut, har aldri brukt dem. Noe ala sovepose tror jeg.

Har han sokker på seg (eller hel fot på pysjen) i senga? Er min knert barbent så sparker han av seg dyna på null komma svisj siden han alltid er klam på bena. Men han har uansett alltid sokker på da.

Jeg bruker for øvrig 80 x 100 dyne.

ORIGINAL: JaNuAr07

ORIGINAL: #minime#

Hvordan funker den?

Det er en slags sovepose med hull til armene, de kommer, som bondekone sier, i flere tykkelser. Jeg har en i bomull for det er mer enn tykt nok syns jeg. Men det er smak og behag[;)]

Det følger med en lang strikk med klips på i begge endene. Denne legges under madrassen slik at klipsene stikker opp på begge sidene av madrassen. Selve safen har fester til klipsene så hvis du vil kan du da feste safen til madrassen. Med emil så begynte jeg å "lenke han fast" da han begynte å snu seg og etterhvert reise seg i senga.

Det kan nok gått være det at det blir for varmt til han.....
Har uansett kjøpt ny dyne til han i dag, vi har hatt av de minste til nå, så nå har han også 80x100 [;)]

Back
Topp