Sparker av seg dyna

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Flere som har baby som sparker av seg dyna? Her kjører vi fortsatt ullpysj, fordi dyna forsvinner ned i fotenden så fort vi er ute av rommet. Hva gjør dere som har slike sparkebabier? Sovepose er et alternativ, finnes det fler?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har han såpass stor dyne så han klarer det ikke lenger:P Den er pakket godt rundt nede i fotenden og blir for stor og tung å sparke av. Juniordyne:)

Hmm, vet ikke om noe fler alternativer gitt. Jeg har begynt å sverge til pose. Jeg får ikke sove uten at hu har den på, hehe. Ender opp med å dra på dyna hele tiden hvis ikke. :)

Bytta til stor dyne som hun ikkr klarer å sparke av seg :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg venter til hun har sovnet før jeg tar på dynen på henne ordentlig for kvelden. Men finner henne gjerne uten dyne når hun roper for mat :P Sovepose blir for varmt føler jeg. Vanskelig..

Jeg har bytta til den 80*100 og har lagt en stor tung bok i enden. Så den klarer hun ikke rikke en cm :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjøpte dyneklyper på babyshop for en hundrings som jeg fester på 80x100 dyna som vi bruker. Funker som bare rakker'n ;)

Har brukt nattpose til jentene.. da gjør det heller ikke noe om dem skulle klart å sparke av seg dyna :) men større dyne (juniordyne) kan også funke :)

Vi har også dyneringer. Min er også en dynesparker. Det fine med dyneringer/klyper er at det i tillegg hindrer babyen å dra dynen over ansiktet , noe min gjorde mye før :o

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi bruker rett og slett et pledd i akryl/fleece blanding, eneste som funker her i gården. Fra kid, et pledd som jeg egentlig brukte på kveldene:P Surrer han godt inn i det, da holder han seg passe varm hele natta, sparker det ikke av og åler seg heller ikke nedover i senga;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har nettopp kjøpt dyneringer :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Denne fra Bamboline har jeg. Bambus. Meget behagelig, svalende og varmeregulerende. Overtrekk for fingrene. Anbefales. Fås opp til 18 mnd

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]
ImageUploadedByBV Forum1396361909.705495.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp